Avatar billede mikael869 Nybegynder
05. december 2004 - 22:35 Der er 1 kommentar og
1 løsning

lyd i mine cs movies

Hej eksperter!
Jeg har set et par cs movies hvor de spiller hvor man kan høre lyden fra cs. Hvordan gør jeg det i mine egne film? Skal jeg bruge et bestemt program eller er der en komando i console der kan gøre det? Jeg kan godt lave film i cs og lave dem til film bagefter men jeg aner ikke hvordan man gør dette derfor spørger jeg jer eksperter!
Avatar billede nameless Nybegynder
06. december 2004 - 22:12 #1
Du kan generalt, bruge de fleste film-redigerings programmer til at tilføje lyd, da der oftes er et lydspor (: dog har jeg ikke kendskab til de modern redigerings programmer der findes idag (:

-Så du må vel bruge google til lidt søgning (:
Avatar billede mikael869 Nybegynder
07. december 2004 - 20:56 #2
ja det kunne man bruge men jeg fandt et program som hedder Fraps. Det er et program til at optage med lyd så det er nice. http://www.fraps.com/download.htm hvis der er nogen som vil have det er det her. De programmer man kan tilføje lyd i er der mange, jeg bruge sony vegas men det lyder bare dumt og tager meget lang tid. (Har nemlig forsøgt :P)