Avatar billede exe-s Nybegynder
14. marts 2001 - 20:47 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

billede

Hejsa. Jeg mangler et billede til min hjemmeside. har du lige et rigtig fedt billede på din hardisk som kan have noget med SCIENCE?????? Så vær sød at give af det. jeg står lige og mangler et det kunne f.eks. være: en hjerne, et rigtigt professor billede, eller bare noget fedt som passer godt til det. og husk jeg tager også ideer for gode ting.....

Håber du lige har det som jeg står og mangler.
www.exe-s.dk det er den side det handler om.
ps. jeg har ikke noget imod at lave designet om.
Avatar billede hcf-*team* Nybegynder
14. marts 2001 - 21:00 #2
har lige været inde at se din side www.exe-s.dk!
der er et par ting som jeg synes skal laves om!
1. menuen skal være bedre, den Teks der kommer frem opdagede jeg føst efter 5 min!
2. hvad er det din side prøver at komme ud med, jeg fik ikke fat i det!
Avatar billede hcf-*team* Nybegynder
14. marts 2001 - 21:01 #3
jeg vil bare sige at du er god til at lave hjemmesider!
Din er meget bedre end dem jeg har lavet
Avatar billede hcf-*team* Nybegynder
14. marts 2001 - 21:04 #4
Hvilket program bruger dU?
Avatar billede jimsim Nybegynder
14. marts 2001 - 21:12 #5
Hjerne, her er et par stykker: http://web.altavista.com/cgi-bin/query?q=brain&stype=simage&search.x=30&search.y=11

http://search.altavista.com/sites/search/topic kan man være heldig at finde nogle billeder man kan bruge... husk at marker \"image\"
Avatar billede exe-s Nybegynder
14. marts 2001 - 21:28 #6
hvis der ikke er kommet mere i morgen bliver jimsim 30 point rigere
og HCF-TEAM du må meget gerne kontakte mig på e-mail jeg kan da altid lære dig lidt.
Avatar billede thirdmanonthemoon Nybegynder
14. marts 2001 - 21:32 #7
LOL!! jeg fik sq også min fra altavista...hehe whatever 30 ka man vel godt leve uden :)

/3rdman
Avatar billede jimsim Nybegynder
15. marts 2001 - 13:10 #8
thirdmanonthemoon, det kunne man jo ikke se ud fra dine links, men nu har exe-s en del at vælge imellem...
Avatar billede exe-s Nybegynder
19. marts 2001 - 16:26 #9
mine poitn som jeg har givet til jimsim står stadig væk som ude så jeg tager dem altså selv.