Avatar billede mikkelp Nybegynder
05. december 2004 - 16:40 Der er 6 kommentarer

Adde noget til en hjemmeside

Hej drenge..

Jeg skal ha lavet et script som skal adde en tekst til en side på nettet.

det skal være når jeg skriver !add (tekst), så går den automatisk ind på en hjemmeside hvor den opretter et dokument hvor den skriver dette i, så kan jeg gå ind på adresse og læse dette.. skal bruge det til noget BNC spons, så jeg kan holde styr på hvem der har det og hvilken clan de kommer fra,
F.eks. !add (clan) (hvor mange BNCer) (nick's)
!add ost 5 Master fjols ostedyr Mp Dp

kan dette lade sig gøre?????

/MasTer^
Avatar billede jeppebecool Nybegynder
05. december 2004 - 17:04 #1
Ja
Avatar billede mikkelp Nybegynder
05. december 2004 - 17:07 #2
Jeg kunne også godt tænke mig sådan et sciprt, hvis nogen gider lave det
Avatar billede nyhuus Nybegynder
05. december 2004 - 21:57 #3
Det kan det godt kender du til sockets?
Avatar billede mikkelp Nybegynder
05. december 2004 - 22:29 #4
Ikke meget men lidt
Avatar billede nyhuus Nybegynder
05. december 2004 - 23:51 #5
Gør jeg nu heller ikke men jeg ved man skal bruge sockete for og lave det der
Avatar billede morteeart Nybegynder
05. december 2004 - 23:55 #6
en omgang syret sockets kombineret med noget cgi f.eks. PHP kan gøre arbejdet.
Google efter nogle sockets tutorials.

Ellers kan du lave en batch fil, og så bruge den til ftp, og så lade mirc genererer data til en html fil.

Alt sammen er meget advanceret, og hvis du er nybegynder så vent et års tid med at prøve på dette.