Avatar billede svendib Nybegynder
05. december 2004 - 15:54 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kvittering for emails

Hejsa..Jeg søger lidt hjælp angående kvittering..det skal være sådan at når jeg sender en email til en af mine kontaktpersoner skal jeg få en mail tilbage når vedkommende har læst den. Er det muligt? Er det muligt at få besked om man har fået en email hvis man ikke er på Outlook? På forhånd tak !
Avatar billede peet-49 Novice
05. december 2004 - 15:56 #1
Funktioner-indstillinger-kvittering.
Avatar billede svendib Nybegynder
05. december 2004 - 16:20 #2
ja der har jeg prøvet men det ser ikke ud til at virke...
Avatar billede integrale Nybegynder
05. december 2004 - 17:54 #3
Modtageren kan slå funktionen fra (enten på klienten eller på exchangeserveren); har han gjort det, får du ikke nogen kvittering retur. Test evt. med en, der ikke har deaktiveret funktionen. Kvitteringsfunktionen virker også med andre e-mailsystemer, hvis de (1) understøtter funktionen (det gør Notes fx) og (2) ikke har deaktiveret den.

=
Avatar billede svendib Nybegynder
05. december 2004 - 22:24 #4
hvad betyder det på normal dansk?
Avatar billede integrale Nybegynder
06. december 2004 - 11:48 #5
Beklager det lidt indforståede svar!

Kort betyder det, at den, du sender til, selv kan bestemme, om du får en kvittering.

Find en, hvor du ved, at andre får en kvittering, når de sender til ham/hende og test, om du får en kvittering: Får du ikke en, hvor andre gør, er det din opsætning, der er noget galt med.

Hvis du har prøvet at opsætte Outlook, så dy beder om en kvittering, ligger fejlen med stor sandsynlighed IKKE på din side, men hos modtageren (eller evt. dennes internetudbyder).

Jakob
Avatar billede svendib Nybegynder
10. december 2004 - 10:59 #6
Hej jakob tak for dit svar...! Det var dejligt alt er løst =)