Avatar billede erikbredsted Nybegynder
05. december 2004 - 10:08 Der er 2 løsninger

quicktime afspiller kun lyd.

Jeg har quicktime pro 6, og jeg har downloaded nogle videotutorials på nettet, i qt time format selvfølgelig. Jeg kan dog kun høre lyden. Ingen video. Den siger at jeg kan opleve nogle problemer med afspilningen fordi den ikke kunne finde 'compressor'en.
Jeg var ledte på dem der havde lavet videotutorialsnes hjemmeside og fandt i deres FAQ at det kunne skyldes at man skulle upgrade sín QT. Men den er vel temmelig upgradet når jeg kører pro version. Og jeg har også updated QT-playeren.
Nogle forslag til hvad det kunne være eller hvordan man får den rette compressor?
Avatar billede m.stigsen Nybegynder
03. januar 2005 - 20:38 #1
det er codec fejl.. opdater dine codecs via denne guide!! Husk  at følge rækkefølgen.. ellers virker det ikke altid!!

http://www.cs.aau.dk/~guld80/codec_guide_dk.html
Avatar billede ajenbo Nybegynder
06. december 2005 - 00:05 #2
Jeg vil anbefale K-Lite Codec Pack, en installer og den har det hele.
http://www.free-codecs.com/download/K_Lite_Codec_Pack.htm