Avatar billede kanondreng Nybegynder
05. december 2004 - 09:56 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

CD-rom

har et spørgsmål
hvorfor læser den fra cd rom her gang jeg genstarter og en gang imellem mens jeg sidder ved pc..
kan man ik slå det fra det autoafspilning og viser et ikon i menu linien om at den læser fra fil hver gang jeg genstarter
Avatar billede jan_vernersen Nybegynder
05. december 2004 - 10:23 #1
Hej
Smut en tur i bios og sæt den til at boote fra din harddisk ved opstart.
Avatar billede kanondreng Nybegynder
05. december 2004 - 13:48 #2
hej
ok men den starter fint jo styresystemet jo...
Avatar billede jan_vernersen Nybegynder
05. december 2004 - 13:52 #3
Ja men først når den har bootet på dit cdrom.Ellers kan du gå ind i denne computer ,finde dit drev ,vælg egenskaber og fravælg automatisk afspilning.
Du finder den på en af fanebladene.
Avatar billede kanondreng Nybegynder
05. december 2004 - 14:01 #4
ja ved det skal man vælge på de forskellige ting så musik filer og data osv
Avatar billede jan_vernersen Nybegynder
05. december 2004 - 14:02 #5
Ja så sætter du dem bare til "intet"
Avatar billede kanondreng Nybegynder
05. december 2004 - 14:06 #6
ja oki er gjort hvordan giver jeg dig point nu så
Avatar billede jan_vernersen Nybegynder
05. december 2004 - 14:08 #7
jeg lægger et svar og du ser et lille vindue med mit navn.Og takker herfra.
Avatar billede jan_vernersen Nybegynder
05. december 2004 - 14:26 #8
Husk bios hvis den booter på cdrom ved opstart.betyder intet udover 1 sek mere på opstart.