Avatar billede pkorsgaard Nybegynder
04. december 2004 - 21:03 Der er 4 kommentarer

Analog indgangs kort.

Hej

Jeg mangler et pci/isa kort til min pc men nogle analoge/digitale indgange og ungange så jeg kan lave lidt program i VB og styre nogle udgange alt efter hvad jeg får ind på mine analoge indgange..

Nogen der ved hvor jeg får et sådan kort til pc..??

VH Peter
Avatar billede jan_vernersen Nybegynder
04. december 2004 - 21:09 #1
Hej
Kan du ikke bare bruge din spilleport?Den køre jo netop analog.
Men måske er det for nemt.
Avatar billede pkorsgaard Nybegynder
04. december 2004 - 21:50 #2
Hmmmm... min spilleport..??jeg skal bruge min 10analog indgange og vel også ca 10 ud..
Avatar billede jan_vernersen Nybegynder
04. december 2004 - 22:04 #3
Ja ok.Så skal du jo se på nogle plc kort.Men hvor ved jeg ikke.Måske Simens PLC.
Tror ikke jeg kan hjælpe dig mere.
Avatar billede js_delphi Nybegynder
04. juli 2006 - 17:10 #4
www.measurementcomputing.com

Säfrem det stadigväk har interesse...