Avatar billede aspguf Nybegynder
04. december 2004 - 05:51 Der er 63 kommentarer og
1 løsning

Søger design til dating potal. og giver 500 DKK

Hey folks jeg søger en person der er god og glad for at leje med grafik da jeg er ved at lave mit dating side op. med en masse gode functionder og søger nu et design og logo til side, du vil få lidt krav fra min side af til hvordan men ellers op til dig at komme med en design og logo som kan fange en mål gruppe fra 16-60 år, og gerne sådan at man kan ænder på baggrund

Mit prima max i kr er 500,00 men er du god til dit job kan vi nok godt finde ud af lidt mere i denne jule tid vi alle kan jo godt bruge lidt ekster penge !!! Dog vil jeg fortælle at alle kan byde men der bliver kun en vinder som få pengen og point.

Navn på dating side er me4you.dk..
Avatar billede weblex Nybegynder
04. december 2004 - 09:53 #1
Jeg kunne godt tænke mig at lave noget i den her stil:

http://www.templatemonster.com/flash-templates/6957.html

Var det noget?
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
04. december 2004 - 12:11 #2
til en datingside... hmm er det ikke for småt i det mester
Avatar billede weblex Nybegynder
04. december 2004 - 12:50 #3
Man kunne jo ændre proportionerne - mester...

Det afhænger jo af indhold.
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
04. december 2004 - 14:36 #4
ja okay det er min.. men lige meget hvad er det et fedt template
Avatar billede aspguf Nybegynder
04. december 2004 - 15:22 #5
Stille passer ikke ellers godt forsøgt, prøv at komme med nåde mere dating stil. Så kan det være der er mere bid..
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
04. december 2004 - 16:03 #6
jep jep.. vi årøver os frem så.. :)
Avatar billede aspguf Nybegynder
05. december 2004 - 13:49 #7
Sikke stille folk er bliver er der slet ikke en eller anden der tør !!!
Avatar billede weblex Nybegynder
05. december 2004 - 14:11 #8
Mjoh... men jeg gider ikke rigtigt bruge 3-4 timer på at lave noget, som du alligevel dropper. Personligt ville jeg gerne have lidt mere at vide om, hvad det er du søger.

Jeg forsøgte mig med et forslag fra templatemonter, men der ramte jeg tilsyneladende ikke noget. Du kunne selv bladre www.templatemonter.com igennem og give os et par hints. De har ligefrem et dating-kategori, som jeg dog finder utrolig kedelig.

c",)
Avatar billede aspguf Nybegynder
05. december 2004 - 15:27 #9
Som jeg start med søger jeg et design til min dating side, hvor målgruppe er 16-60 år. mit gamle desige var http://web.archive.org/web/20020927163225/http://www.me4you.dk/ men da jeg nu gerne vil kunde mere i det. men da det skal være mere up2date så vil jeg geren have lidt hjælpe. fra jer her ude. da jeg er lidt på bag bund..
Avatar billede aspguf Nybegynder
05. december 2004 - 15:28 #10
men jeg har også selv kigge på et par gratis og betaliges sider og ikke kun finde nåde der var så godt at det kunde bruges..
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
05. december 2004 - 18:09 #11
kom med farver, størrelse osv så er du godt igang.. kan kun give weblex ret, det er træls at bruge 3 - 4 timer, og det så bar ebliver skrottet :)
Avatar billede aspguf Nybegynder
05. december 2004 - 18:39 #12
størlse er 1024*768, fave er nok rød eller anden fave som kan vise kærligehed eller varmt venskab..
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
05. december 2004 - 18:43 #13
ok....
Avatar billede arnums Nybegynder
07. december 2004 - 18:52 #14
lol
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
07. december 2004 - 19:29 #15
???
Avatar billede mobius6 Juniormester
10. december 2004 - 00:19 #16
http://medlem.jubii.dk/mobius6/this_is_copyrighted.jpg

husk at resize til 100%

tingen er et pre-look til noget som blev til noget andet...
ligger klar som photoshop fil med separeredelag lige til at fedte med
(hvis det sku være)

:)

;)
Avatar billede znus Nybegynder
10. december 2004 - 10:33 #17
her er mit bud:
http://www.znus.dk/upload/eksperten/me4you.jpg
jeg har ikke lavet iconer til, ved ikke hvad du skal have på siden.

se bort fra det blå i bunden :)
Avatar billede aspguf Nybegynder
11. december 2004 - 13:00 #18
tag jer sammen folkes, jeg søger design til et dating side. ville i selv bruge en side der ser sådan ud måske ? det ligner jo nåde en på et par på har lave. men jeg takker for jeres ide, men brug lige lidt mere tid på det. og lad være med at tage nåde fra ander.
Avatar billede mobius6 Juniormester
12. december 2004 - 14:44 #19
hvis du mener at http://medlem.jubii.dk/mobius6/this_is_copyrighted.jpg
er noget "en på et par år kan lave..." well så har jeg ikke mere at sige...  :-0

HVIS du skal have lavet noget så er unikt til dig, ja så tæller dine 500.- til lige knap en times arbejde...så kan du jo selv regne på det ;)
Avatar billede aspguf Nybegynder
12. december 2004 - 20:33 #20
Jeg sage ikke alt men nåde af det ligner nåde en på et par år har lave. men dit liger nåde du har tage fra et ande sted ikke fordi jeg ikke kan lide det syndes det ser godt ud men passer bare ikke ind på et dating sider. det ville du nok også selv sige hvis du prøver at se på et par af de dating sider der finde i dk.
men manger i ider eller nåde kan i jo tage et kige på denne liste og se lidt fra dem
http://www.ni.dk/fritid/chatogkontakt/
Avatar billede aspguf Nybegynder
12. december 2004 - 20:35 #21
som jeg også siger alt efter hvor godt det er det folk kommer med er jeg klar til at smide mere i det. !!!
Avatar billede aspguf Nybegynder
12. december 2004 - 20:39 #22
men i stil med dette gøre ikke nåde http://www.zawaj.dk/ eller http://www.hotflirt.dk/
Avatar billede mobius6 Juniormester
13. december 2004 - 00:41 #23
..."men dit liger nåde du har tage fra et ande sted"
nej det er skam 100% originalt, det er det jeg lever af ;)

god jagt.
Avatar billede weblex Nybegynder
13. december 2004 - 16:14 #24
aspguf -> rart du endelig kommer med lidt sider, som vi kan tage udgangspunkt i. Det var hvad jeg opfordrede dig til for en uge siden, men bedre sent end aldrig c",)
Avatar billede weblex Nybegynder
13. december 2004 - 20:26 #25
Avatar billede aspguf Nybegynder
13. december 2004 - 21:14 #26
Det er fedt der er kun lidt rettelse.. jeg saver en submenu og toppe må du geren rette.
Avatar billede aspguf Nybegynder
13. december 2004 - 21:15 #27
top skal der bare være et eller anden mere men også sådan at man kan have reklame..
Avatar billede weblex Nybegynder
14. december 2004 - 15:17 #28
Submenu - kan det være almindelige tekstlinks i den kasse, som indeholder links?

Top - hvor stor skal reklamen være? 468x60? Hvis det er størrelsen er der ikke plads til mere.

Jeg har i øvrigt tænkt mig, at topmargin skal være 0. På den måde er synes toppen mindre end nu.
Avatar billede aspguf Nybegynder
15. december 2004 - 11:04 #29
Selvfølige skal topmargin være 0 :) men ja submenu er text da i menu skal det være post og i undermenu skal det så være in og udpost og news. og i søning skal man kun søge på lidt og kontakt skal du igen kunde lidt. Reklame skal være 468x60.. Glæder mig til at se det færdig side og betale så jeg kan komme vider...
Avatar billede weblex Nybegynder
15. december 2004 - 16:15 #30
Så kom jeg lidt videre:

http://www.sitecenter.dk/weblex/upload/view_alone.nhtml?profile=upload&UID=10419

Når tiden kommer leverer jeg grafikken sat op i en tabel. Så går jeg ud fra, at du selv hælder din side på.

Jeg har kun 4 punkter i menuen - er det korrekt?
Avatar billede aspguf Nybegynder
16. december 2004 - 15:20 #31
submenu vil jeg geren have under hovdemenu.
Avatar billede weblex Nybegynder
16. december 2004 - 18:16 #32
Det er jeg ikke helt sikker på jeg forstår?
Avatar billede weblex Nybegynder
16. december 2004 - 20:37 #33
Hovedmenuen betragter jeg som de 6 "knapper" oppe under banneret.
Avatar billede aspguf Nybegynder
16. december 2004 - 21:32 #34
hovdemenu er den du har ved banneret. men jeg vil geren hvad en submenu under hovdemenu.
Avatar billede weblex Nybegynder
17. december 2004 - 06:24 #35
Er det en drop-down menu du er ude efter eller...? Ellers forstår jeg simpelthen ikke ønsket :o)
Avatar billede aspguf Nybegynder
17. december 2004 - 10:32 #36
nej nej. lige som her http://www.hotflirt.dk/
Avatar billede weblex Nybegynder
17. december 2004 - 18:16 #37
Nåhhhhh... Hold kæft hvor var 10-øren længe om at falde :o) Her med submenu:

http://www.sitecenter.dk/weblex/upload/view_alone.nhtml?profile=upload&UID=10432

Du skal lige svare på, om antallet af knapper er korrekt?
Avatar billede aspguf Nybegynder
17. december 2004 - 20:10 #38
jo antal er ok. hovdemenu : Forside, Søg, Post, Debat, Chat, Kontakt
Avatar billede weblex Nybegynder
17. december 2004 - 20:15 #39
Avatar billede aspguf Nybegynder
17. december 2004 - 21:19 #40
tinget på om du kan lave : "menu" boksene (forside,søg,post ect) mere fremhævende, da det er som om baggrunden opsuger den, altså at baggrunden virker for kræfig i forhold til knapperne, så om man ikke kan fremhæve dem lidt så det virker mere roligt i det.
Avatar billede aspguf Nybegynder
17. december 2004 - 21:23 #41
der kommer også lige lidt mere da jeg har nåde profil side som skal med i det desigen.
Avatar billede weblex Nybegynder
18. december 2004 - 09:56 #42
Jeg har givet knapperne lidt mere skygge - det fremhæver dem mere. Og så har jeg givet submenuen mindre skygge, så den er mindre fremhævet. Er det bedre?

http://www.sitecenter.dk/weblex/upload/view_alone.nhtml?profile=upload&UID=10435

Du siger bare til når du er klar med det sidste :o)
Avatar billede aspguf Nybegynder
18. december 2004 - 23:19 #43
jeg ville have dem mere popup de der menubox. eller hvad jeg nu kan kalde dem...
Avatar billede weblex Nybegynder
19. december 2004 - 08:35 #44
Mere popup? Det bliver du nødt til at forklare - evt. med et eksempel...?

Menubox? Er der de grå knapper?
Avatar billede aspguf Nybegynder
19. december 2004 - 10:45 #45
nej det er bare selve knappen der skal være mere puste op, eller hvad man nu kan kalde det. lidt som du også har puste hjærter op..
Avatar billede weblex Nybegynder
19. december 2004 - 10:59 #46
Jeg har forsøgt at puste forside-fanebladet op. Og så har jeg lavet en testknap, hvor knappen ikke hænger sammen med banneret. Måske ville den være mere passende?

http://www.sitecenter.dk/weblex/upload/view_alone.nhtml?profile=upload&UID=10437
Avatar billede aspguf Nybegynder
19. december 2004 - 12:35 #47
ja sådan ved bare ikke med faven, måske man skal have lidt mere fave på de knapper.
syndes det virker lidt triste men kan også bare være mig.
Avatar billede weblex Nybegynder
19. december 2004 - 13:39 #48
Er det fanebladet du godt kan lide, eller den nye knap?

Jeg laver et par nye farver til dig!
Avatar billede weblex Nybegynder
19. december 2004 - 16:24 #49
Avatar billede aspguf Nybegynder
19. december 2004 - 16:47 #50
fave du bruger i chat og kontak kan bruges..
Avatar billede aspguf Nybegynder
19. december 2004 - 16:47 #51
men så er det kun den bagrund´s fave du bruger der ikke passer !!!
Avatar billede weblex Nybegynder
19. december 2004 - 18:16 #52
http://www.sitecenter.dk/weblex/upload/view_alone.nhtml?profile=upload&UID=10439

Med ny baggrundsfarve - skal der mouseovereffekt som vist på post-knappen?
Avatar billede aspguf Nybegynder
19. december 2004 - 18:28 #53
ja det var lidt beder. måske kunde man lave den del om sådan at der er 4 typer som man så kan skifte ud efter årstide. men ja der skal være mouseovereffekt på..
Avatar billede aspguf Nybegynder
19. december 2004 - 18:30 #54
Er du ikke til at fange på msn eller nåde ?
Avatar billede weblex Nybegynder
19. december 2004 - 18:59 #55
Jeg er ikke på msn...
Avatar billede weblex Nybegynder
23. december 2004 - 11:55 #56
aspguf -> Gik vi i stå her, eller...?
Avatar billede got-it Nybegynder
03. januar 2005 - 18:37 #57
aspguf < din msn ?  -  så snakker vi om det..
Avatar billede aspguf Nybegynder
03. januar 2005 - 22:03 #58
msn : kim@belhauge.dk
Avatar billede weblex Nybegynder
04. januar 2005 - 06:58 #59
Hmmm... jeg fatter ikke rigtigt noget af ovenstående. Jeg kan se, at du er begyndt at bruge dele af mit design på www.me4you.dk. Jeg havde dermed også forventet, at vi skulle afregne, men du søger åbentbart fortsat et design. Har jeg bare arbejdet forgæves, eller er der noget jeg misforstår?
Avatar billede aspguf Nybegynder
04. januar 2005 - 13:16 #60
Du har ikke arbejder forgæves, jeg gider bare ikke at mail frem og tilbage her. du kan mail til mig på msn...
Avatar billede aspguf Nybegynder
04. januar 2005 - 22:40 #61
Til alle der skriver.. Vi har fundet en der har valgt at lave det til fredag den 7/1 men bliver opgaven ikke løst vil der være mulighed for andre. men er altid frisk for nye ider. da vi også har andre grafiks opgaver på lager...  og søger seriøse grafikker..
Avatar billede lulc Nybegynder
09. marts 2005 - 11:02 #62
Du søger vel også en der kan rette dit skriftlige ?
Avatar billede aspguf Nybegynder
10. marts 2005 - 21:47 #63
Nej det gør jeg ikke og jeg kan ikke se det har nåde med det her at gøre. så drop venliges dit indlæg.. !!!

Lukket da jeg ikke får nåde jeg kan bruge..
Avatar billede aspguf Nybegynder
01. april 2005 - 00:30 #64
lukket