Avatar billede keysersoze Guru
03. december 2004 - 19:54 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Anmeld misbrug

Det kan godt være jeg har overset det et eller andet sted, men jeg syntes det ser lidt små-underligt ud når man bruger anmeld misbrug funktionen... jeg ender på "Eksperten Intranet" som foruden at se total mystisk ud også gør mig i tvivl om hvorvidt min anmeldelse er gennemført korrekt?
Avatar billede peet-49 Novice
03. december 2004 - 19:58 #1
Det har jeg også prøvet, har genneført det et par gange, derefter kom der en mail fra en coadmin, at jeg godt kunne holde op med, at anmelde det samme så mange gange.
Avatar billede wave Nybegynder
03. december 2004 - 20:05 #2
har ingen anelse om hav der skulle ske... men har lige anmeldt denne trår.. bare på forsøgs stadiet :o)
Avatar billede wave Nybegynder
03. december 2004 - 20:06 #3
ok, måske burde jeg læse hvad jeg skriver før at jeg trykker send...

hav = hvad og trår = tråd
Avatar billede snowball Novice
03. december 2004 - 20:32 #4
Admin er blot ved at indføre et nyt CoAdmin system og dermed også en ny "Anmeld misbrug" formular. Systemet kører dog langt fra optimalt, så derfor kan der godt opstå visse problemer her i den nærmeste tid ;)
Avatar billede snowball Novice
03. december 2004 - 20:37 #5
Men jeres anmeldelser kommer dog alligevel igennem til os :)
Avatar billede hojben Novice
03. december 2004 - 20:40 #6
hehe spændende ser det dog ud ;)
Avatar billede keysersoze Guru
03. december 2004 - 21:08 #7
tak :) glæder mig til den dag hvor man både kan se hvad man har anmeldt og hvilken action der er taget på den hvis overhovedet nogen ;)
Avatar billede freehelp Praktikant
04. december 2004 - 07:21 #8
Endnu et smart tiltag fra Jakob? *G*
Avatar billede razor Nybegynder
04. december 2004 - 10:24 #9
freehelp, hvad mener du?
Avatar billede freehelp Praktikant
04. december 2004 - 11:54 #10
Det var lidt jule ironi