Avatar billede aej Nybegynder
03. december 2004 - 17:32 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

lyd i MSN

Hej
Jeg har det problem at jeg ikke komme igennem med lyd via mit headset, når jeg tester den virker det hele som det skal, men når jeg inviterer en tíl samtale, prøver den at oprette forbindelse og derefter afslutter den bare, hvad er der galt?

Hilsen Astrid
Avatar billede Slettet bruger
03. december 2004 - 17:37 #1
Har også haft mange problemer med samtaler via msn og har måttet indse at skype er langt bedre hvad angår lydkvalitet. Det er også meget let at bruge og udover det kan man ringe til fastnetstelefoner fra det. www.skype.com
Avatar billede levich Nybegynder
03. december 2004 - 17:57 #2
Prøv at lade ham du vil snakke med oprette forbindelsen. Luk alle programmer I har kørende, der bruger internetbåndbredde.
Avatar billede aej Nybegynder
03. december 2004 - 18:09 #3
Er forsøgt, vi kører begge via kabeltv, den anden kan godt
Avatar billede levich Nybegynder
03. december 2004 - 18:27 #4
Hvis det fungerer fint, når han opretter forbindelsen, er der ikke noget galt med MSN Messenger. Det er sikkert fordi at I ikke har den samme download/upload hastighed tilgængelig. Jeg ved ikke, hvor stor båndbredde messenger kræver.
Avatar billede aej Nybegynder
03. december 2004 - 19:50 #5
Jeg har nu prøvet Skype, og her virker headsettet fint, så Graverholt for lige 150 point
Avatar billede aej Nybegynder
03. december 2004 - 19:54 #6
Jeg vil give graveholt point, men er ikke på listen
Avatar billede aej Nybegynder
03. december 2004 - 19:55 #7
Sorry jeg har nok glemt at acceptere