Avatar billede nemezis_aalborg Nybegynder
03. december 2004 - 16:43 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Starte windows form i skjult tilstand

Halløj...

Har et lille problemm. Jeg kan sagtens skjule min Win Form C# applikation med Hide() når funktionen bliver kaldt fra en event, men af en eller anden grund vil windåse ikke starte et vindue i skjult tilstand.

Er der nogen her der har haft samme problem og evt. en løsning?

Hep hey.
Avatar billede kaffe Nybegynder
03. december 2004 - 19:28 #1
Kan du ikke bare sætte StartPosition til Minimized og ShowInTaskBar til False?
Avatar billede nemezis_aalborg Nybegynder
08. december 2004 - 14:38 #2
Nope det kan jeg ikke.. giver op.. lukker ;)

Fandt ud af at jeg kunne lave formen, og så køre Application.Run() uden formen som input, men når jeg så kører formen uden for desktoppen og ind igen så er alle knapper virkelig underlige :/
Avatar billede nemezis_aalborg Nybegynder
17. april 2005 - 00:47 #3
Skulle blot bruge Application.DoEvent() til at tømme event-køen. Dette resulterer i at man rent faktisk når at se animationerne. :)