Avatar billede hhans Nybegynder
03. december 2004 - 12:31 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til et logo - naturværksted

Jeg skal have lavet et logo til at naturværksted for børn og unge. I logoet skal der være en "maskot" som gerne må være et lidt "nuttet" (fantasi)-dyr. Naturværkstedet ligger ved en hytte der hedder "Fjordhytten", så derfor skal både "Fjordhytten" og naturværksted indgå i logoet.

For at forstå om hvilken retning jeg søger henvises til http://www.trafikklub.dk/trafikklub/ - logoet i øverste ventre hjørne (dog skal temaet selvfølgelig være natur og ikke trafik).

Håber, at der er nogen der har et bud.....(og at spørgsmålet er forståligt nok)

/hhans
Avatar billede hhans Nybegynder
03. december 2004 - 12:34 #1
Fejl: se www.trafikklub.dk

/hhans
Avatar billede weblex Nybegynder
04. december 2004 - 11:18 #2
Avatar billede hhans Nybegynder
06. december 2004 - 11:52 #3
Tak til weblex for et bud. Det ser godt ud!

Jeg vil gerne se, om der er andre der har et bud før jeg accepterer og lukker...

/hhans
Avatar billede weblex Nybegynder
06. december 2004 - 15:52 #4
Jeg er en tålmodig sjæl, så jeg venter gerne. Hvis du har specifikke forslag til ændringer (farver, dyr eller andet) kan du jo bare sige til :o)
Avatar billede hhans Nybegynder
09. december 2004 - 09:42 #5
Jeg ville nu gerne have haft et par forslag yderligere, men det lader ikke til at kunne lade sig gøre. Kan jeg også få fuglen "alene"?

/hhan
Avatar billede weblex Nybegynder
09. december 2004 - 16:20 #6
Avatar billede hhans Nybegynder
10. december 2004 - 08:39 #7
Tak for det - og mange tak for dit svar!

/hhans