Avatar billede husmand Nybegynder
02. december 2004 - 19:08 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hijackthis log

Min Computer er blevet alvorligt syg (Win 2k sp4) - efter at have installeret et program idag gik den ned med flaget:
Opstart tog meget lang tid (opgav efter 20 min.)
Forsøgte at starte op i fejlsikret tilstand - samme situation - meget lang opstart
Forsøgte at genskabe sidste kendte virkende konfiguration...
Dette medførte at jeg nu kan skrive dette - der er dog stadig meget der ikke virker - office programmer, ie er blevet til ie 5 istedet for 6 - en installationsboks blinker af og til på skærmen, jeg har har forsøgt at geninstallere office for at få adgang til outlook - uden held!
Sagt med andre ord: Er der en venlig sjæl der vil tjekke denne log:
Logfile of HijackThis v1.97.7
Platform: Windows 2000 SP4 (WinNT 5.00.2195)

Running processes:
C:\WINNT\System32\smss.exe
C:\WINNT\system32\winlogon.exe
C:\WINNT\system32\services.exe
C:\WINNT\system32\lsass.exe
C:\WINNT\system32\svchost.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
C:\WINNT\system32\spoolsv.exe
C:\WINNT\System32\CTSvcCDA.exe
C:\Programmer\Executive Software\Diskeeper\DkService.exe
C:\Programmer\Fælles filer\EPSON\EBAPI\SAgent2.exe
C:\WINNT\System32\svchost.exe
C:\Programmer\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
C:\WINNT\system32\nvsvc32.exe
C:\WINNT\system32\regsvc.exe
C:\Programmer\Norton AntiVirus\SAVScan.exe
C:\WINNT\Explorer.exe
C:\WINNT\system32\MSTask.exe
C:\WINNT\system32\ZoneLabs\vsmon.exe
C:\WINNT\system32\devldr32.exe
C:\WINNT\System32\WBEM\WinMgmt.exe
C:\WINNT\System32\MsPMSPSv.exe
C:\WINNT\system32\svchost.exe
C:\Programmer\Creative\SBLive2k\Launcher\CTLauncher.exe
C:\Programmer\Zone Labs\ZoneAlarm\zlclient.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_05\bin\jusched.exe
C:\WINNT\system32\RUNDLL32.EXE
C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe
C:\WINNT\system32\internat.exe
C:\Programmer\Registry Clean Expert\RCScheduler.exe
C:\WINNT\System32\MsiExec.exe
C:\Programmer\Adobe\Acrobat 6.0\Distillr\acrotray.exe
C:\ScanPanel\ScnPanel.exe
C:\Programmer\SpamPal\spampal.exe
C:\Programmer\mozilla.org\Mozilla\mozilla.exe
D:\temp download\HijackThis.exe
C:\Programmer\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://google.com/
O2 - BHO: (no name) - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 6.0\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: (no name) - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - c:\programmer\google\googletoolbar2.dll (file missing)
O2 - BHO: (no name) - {AE7CD045-E861-484f-8273-0445EE161910} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 6.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll
O2 - BHO: NAV Helper - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O2 - BHO: (no name) - {C08DF07A-3E49-4E25-9AB0-D3882835F153} - C:\Programmer\TEXTware\QUICKfind\PlugIns\IEHelp.dll
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINNT\system32\msdxm.ocx
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: Adobe PDF - {47833539-D0C5-4125-9FA8-0819E2EAAC93} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 6.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll
O3 - Toolbar: &Google - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - c:\programmer\google\googletoolbar2.dll (file missing)
O4 - HKLM\..\Run: [Synchronization Manager] mobsync.exe /logon
O4 - HKLM\..\Run: [UpdReg] C:\WINNT\Updreg.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Creative Launcher] C:\Programmer\Creative\SBLive2k\Launcher\CTLauncher.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AudioHQ] C:\Programmer\Creative\SBLive2k\AudioHQ\AHQTB.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE NvQTwk,NvCplDaemon initialize
O4 - HKLM\..\Run: [Zone Labs Client] "C:\Programmer\Zone Labs\ZoneAlarm\zlclient.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [EPSON Stylus C42 Series] C:\WINNT\system32\spool\DRIVERS\W32X86\3\E_S10IC2.EXE /P23 "EPSON Stylus C42 Series" /O6 "USB001" /M "Stylus C42"
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_05\bin\jusched.exe
O4 - HKCU\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINNT\System32\NVMCTRAY.DLL,NvTaskbarInit
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [internat] C:\WINNT\system32\internat.exe
O4 - HKCU\..\Run: [RegClean Expert Scheduler] "C:\Programmer\Registry Clean Expert\RCScheduler.exe" /startup
O4 - Startup: SpamPal.lnk = C:\Programmer\SpamPal\spampal.exe
O4 - Global Startup: Acrobat Assistant.lnk = C:\Programmer\Adobe\Acrobat 6.0\Distillr\acrotray.exe
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office\OSA9.EXE
O4 - Global Startup: ScanPanel.lnk = C:\ScanPanel\ScnPanel.exe
O8 - Extra context menu item: &Google Search - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar2.dll/cmsearch.html
O8 - Extra context menu item: Backward Links - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar2.dll/cmbacklinks.html
O8 - Extra context menu item: Cached Snapshot of Page - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar2.dll/cmcache.html
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office10\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Similar Pages - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar2.dll/cmsimilar.html
O8 - Extra context menu item: Translate into English - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar2.dll/cmtrans.html
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console (HKLM)
O14 - IERESET.INF: START_PAGE_URL=http://www.msn.dk
O14 - IERESET.INF: MS_START_PAGE_URL=http://www.msn.dk
O16 - DPF: {9F1C11AA-197B-4942-BA54-47A8489BB47F} (Update Class) - http://v4.windowsupdate.microsoft.com/CAB/x86/unicode/iuctl.CAB?38250.3487731482
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab
O16 - DPF: {D8575CE3-3432-4540-88A9-85A1325D3375} (e-Safekey) -

Med venlig hilsen Husmand
Avatar billede husmand Nybegynder
02. december 2004 - 19:22 #1
har i mellemtiden fundet noget der hed webrates og slettet det...
Håber stadig på en venlig sjæl...
Avatar billede husmand Nybegynder
02. december 2004 - 19:25 #2
ie underlig - kan ikke skrive i tekstfelter og kan ikke opdatere via windows update...
Avatar billede husmand Nybegynder
02. december 2004 - 19:28 #3
hver gang jeg forsøger at åbne et hvilket som helst program, popper en lille windows installer boks op - nogle programmer kører alligevel - andre kører overhovedet ikke
Avatar billede husmand Nybegynder
02. december 2004 - 22:48 #4
Lukker igen - løste problemet med spybot og mange timers stirren ind i skærmen. Jeg havde åbenbart fået en ondsindet virus...