Avatar billede mikidk Nybegynder
01. december 2004 - 22:21 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

link mellem 2 billedshows

Prøv at se på www.pts.dk/pts og så hotellejlighed 2 / billeder

De nederste små billeder, skal ved mouseover linke til det tilsvarende billede i det store billedshow. Så man derved selv kan bestemme hvilket billede man vil se. Og ved Mouseout skal showet køre videre. Er dette muligt?? Har selv prøver en masse, men er ikke den store htmleditor...
takker for en ide/løsning.
Avatar billede levich Nybegynder
01. december 2004 - 22:49 #1
Jeg forstår ikke helt problemet, og tror faktisk heller ikke jeg kan løse det alligevel. Men når jeg fører musen hen over "hotellejligheder" i den øverste menu, kan jeg kun se noget af de menu punkter der fremkommer, resten bliver dækket af det hvide område nedenfor. Det er en fejl. Jeg bruger IE 6.0.

Desuden er den øverste del - landskabet og menuerne - ikke lige så bred som den nederste del. Det er også en fejl. Desværre jeg kan ikke rigtig gennemskue hvorfor - det er sgu lidt noget kompliceret kode du har lavet.
Avatar billede mikidk Nybegynder
02. december 2004 - 09:50 #2
Siden er under opbygning og jeg har et andet spørgsmål inde netop på problemet med at man ikke kan se foldeudmenuerne.

Man skal kunne klikke på et af de små billeder nederst og få det vist øverst. Altså det billedshow der kører øverst med de store billeder skal stoppe og vise det billedet brugeren klikker på. Derefter skal billedshowet køre videre.
Avatar billede jensjakobsen Nybegynder
09. december 2004 - 22:49 #3
Avatar billede jensjakobsen Nybegynder
14. december 2004 - 18:59 #4
Hmmmm.... nå, han ville ikke have hjælp ;)
Avatar billede mikidk Nybegynder
17. december 2004 - 22:50 #5
hej jens Jakobsen
tak for dit svar, jeg har været på ferie. det vi søgte var et link mellem 2 show som kører på samme side og ikke det du sendte. Vi har dog opgivet og takker for din interesse. God jul Hilsen Miki
Avatar billede mikidk Nybegynder
17. december 2004 - 22:53 #6
Jeg lukker