Avatar billede rosenlunden Nybegynder
01. december 2004 - 21:59 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Fortrudt slettet E-mail

Har slettet en E-mail, som ikke var til mig. Er der nogen mulighed for at hente den igen? Det er værst med adressen.
Avatar billede vejmand Juniormester
01. december 2004 - 22:02 #1
Har du kigget i "Slettet post" c",)
Avatar billede rosenlunden Nybegynder
01. december 2004 - 22:18 #2
Ja- det er der den er slettet
Avatar billede vejmand Juniormester
01. december 2004 - 22:28 #3
Måske du ka bruge noget her:

http://www.outlook-mail-recovery.com/
Avatar billede bufferzone Praktikant
01. december 2004 - 22:28 #4
Så er der ikke noget at gøre. Hvis du havde været tilsluttet en mailserver via IMAP protokollen ville den kunne genskabes, men du har sikkert hentet via pop3 til din lokale maskine og så er den slettet.

Teknisk kan det måske lade sig gøre, hvis det fysiske område hvor mailen lå på ikke er overskrevet, men det kræver specialsoftware, der koster kassen, eller adgang til et firma som IBAS og det koster også kassen
Avatar billede rosenlunden Nybegynder
01. december 2004 - 22:33 #5
tak for svaret
Avatar billede vejmand Juniormester
01. december 2004 - 22:46 #6
bufferzone >> har ikke selv prøvet, men er det ikke netop det de lover man kan med dette program?

http://www.handyarchive.com/free/undelete-messages/
R-mail (Free download)
Avatar billede bufferzone Praktikant
02. december 2004 - 09:38 #7
Det må komme an på en prøve. Det lyder bestemt lovende, jeg har dog ikke kunne finde noget om protokoller og andet. Jeg downloader og foretager et forsøg. Jeg tror at jo hurtigere man gør forsøget efter sletning er foretaget, jo større sandsyunelighed for success. Jeg vender tilbage