Avatar billede abccracker Nybegynder
14. marts 2001 - 15:49 Der er 27 kommentarer

Microsoft Optical IntelliMouse Explorer

Er denne optiske mus fra Microsoft god? Er der nogle steder på nettet man kan se en anmeldelser?

Har desværre kun fem point, men hvis i venter lidt, til jeg får svaret på nogle spørgsmål.
Avatar billede manon Nybegynder
14. marts 2001 - 15:50 #1
JA -- den er genial ! :-)
Avatar billede abccracker Nybegynder
14. marts 2001 - 15:52 #2
kan den køre på den nye glas plade mussemåtte?????
Avatar billede abccracker Nybegynder
14. marts 2001 - 15:54 #3
manon
Avatar billede manon Nybegynder
14. marts 2001 - 15:54 #4
Jeg købte den lige da den kom på markede og bruger den mange timer daglig - den er precis og den flytter sig absolut ikke - selv når du arbejder i i detajler osv.
Avatar billede manon Nybegynder
14. marts 2001 - 15:55 #5
nej - den kan have problemmer med glasplader, men køb istedet en af de der nye ergonomiske Gelemusmåtter som også er genial at arbejde med.
Avatar billede abccracker Nybegynder
14. marts 2001 - 16:01 #6
manon er der et sted på nettet, hvor man kan se billeder af gelemussermåtter
Avatar billede manon Nybegynder
14. marts 2001 - 16:03 #7
ja - 2 sek. så finder jeg noget til dig
Avatar billede abccracker Nybegynder
14. marts 2001 - 16:04 #8
kan man eventuelt få den i en trådløs version
Avatar billede manon Nybegynder
14. marts 2001 - 16:07 #9
Avatar billede mik789 Nybegynder
14. marts 2001 - 16:09 #10
Avatar billede jones Nybegynder
14. marts 2001 - 16:10 #11
abccracker >> nej det ville kræve for meget strøm. et alternativ ville være logitech´s optical mouse
Avatar billede mik789 Nybegynder
14. marts 2001 - 16:11 #12
men efter min mening er den optiske mus bedst. fordi den kører helt frit på bordet uden hensyn til måtte - og så fordi den har tilbage- og fremknapper på siden til når man er på nettet.
Avatar billede manon Nybegynder
14. marts 2001 - 16:11 #13
Avatar billede manon Nybegynder
14. marts 2001 - 16:12 #14
Ja, specielt frem og tilbage knapperne til tommefingeren er genial - jeg kunne ikke undvære den i dag !
Avatar billede manon Nybegynder
14. marts 2001 - 16:13 #15
Fordele
Nøjagtighed - Den præcise optiske føler IntelliEye registrerer bevægelser på stort set alt. Det eneste, føleren behøver, er en overflade med en smule struktur, herunder træ, plastic og selv dit bukseben.
Nemmere navigation på Internettet - De to tommelfingerknapper fungerer som knapperne Fremad og Tilbage i din browser.
Præcision - Der er ingen bevægelige dele, så din mus bevæges jævnt og præcist, og der er ikke brug for nogen musemåtte.
Den ligger godt i hånden - Denne mus er konstrueret, så den støtter din hånd og dine fingre. De gummibeklædte sider gør det lettere at holde om musen og mere behageligt at bruge den, fordi der ikke skal bruges ret mange kræfter til at holde om den.
Garanti - IntelliMouse Explorer leveres med en begrænset garanti på hardwarelevetiden.
Avatar billede abccracker Nybegynder
14. marts 2001 - 16:16 #16
HVOR meget koster den i danmark
Avatar billede mik789 Nybegynder
14. marts 2001 - 16:26 #17
499,- i ComputerCity for MS IntelliMouse Explorer
Avatar billede manon Nybegynder
14. marts 2001 - 16:30 #18
Musen kan fås for 130.- hvis du er forhandler, eller er det mellem 300 og 500 dask - men det er absolut det værd.
Musmåtten kan fås mellem 60.- og 120.-
Avatar billede manon Nybegynder
14. marts 2001 - 17:07 #19
PS: Jeg bruger også musen til spil, såsom Quake, delta Force og Red Alert mm og der virker den også kanon godt.
Avatar billede nimmer Nybegynder
15. marts 2001 - 11:15 #20
Prøv og kig på DEXXA de har lavet den sammen som microsoft med 5 knapper og optisk. Den samme form og det hele, den kan fås for 200 - 250 kr og virker perfekt med microsofts Intelli drivere.

De har den bla. i Bilka & Fona

Avatar billede manon Nybegynder
18. marts 2001 - 11:33 #21
SKAL SPM. IKKE LUKKES ? :-)
Avatar billede abccracker Nybegynder
18. marts 2001 - 11:50 #22
jeg har købt musen, men jeg syntes ikke at den kører optimalt, når ´man i internet explorer klikker på rullepanelet, sådan så man kommer længere ned i på siden bliver den ved med at køre ned og stopper først et stykker tid efter!!! Er der noget man kan gøre ved det???? Jeg har haft en logitech trådløs mus installeret før!!!!
Avatar billede manon Nybegynder
18. marts 2001 - 11:54 #23
man kan jo altid sige at en formatering vil gøre underværker på din hardware :-)

Men du burde måske se om du kunne indstille noget i den medfølgende software - desværre kan jeg ikke lige huske hvor og hvordan.

Men hvorfor bruger du ikke scrollknappen til at kommer længere ned på siden - evt. sæt den til at tage 5/6 linier af gange.

Noget andet er jo også at du lige skal veænne dig til noget nyt hardware, så giv det lidt tid og jeg er sikker på du kan se fordele (og sikkert også ulemper*s*) ved musen :-)

\\manon
Avatar billede manon Nybegynder
18. marts 2001 - 11:55 #24
Hvormeget måtte du egentlig slippe i pris ? *s*
Avatar billede nomiz Nybegynder
21. marts 2001 - 20:15 #25
Så hellere køb en Logitech Optical Wheelman.. Den er da meget bedre end det der microfis, der!!
Avatar billede nomiz Nybegynder
21. marts 2001 - 20:15 #26
(og billigere)
Avatar billede nikolaj009 Nybegynder
23. december 2001 - 16:08 #27
Jeg kender en der har købt den er lige til at putte i lokumet