Avatar billede the_chozen_0ne Nybegynder
01. december 2004 - 20:42 Der er 1 kommentar og
1 løsning

valg af mobiltelefon?

Ey! :)

Jeg tænkte på om jeg kunne få lidt assistance mht. mit fremtidige køb af mobiltelefon, det er jo ved at være jul, så der skal jo shoppes :).. Mit spørgsmål går ud på hvilken mobil jeg bør vælge, når jeg har disse kriterier:

Megapixel telefon
evt. mp3-afspiller men hellere ingen og billgere pris..
Fedt design
og helst uden alt det der internetlir, da jeg føler det giver en unødvendig prisstigning eftersom jeg aldrig ville bruge det :).

Så det er så her i skal give jeres besyv med, på forhånd tak, og glædelig jul til alle.

bedste hilsner
The ChoZeN 0ne
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. december 2004 - 21:07 #1
Avatar billede the_chozen_0ne Nybegynder
01. december 2004 - 21:08 #2
sry wrong topic