Avatar billede xerofyt Nybegynder
30. november 2004 - 22:38 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

bluetooth headset

Jeg har en telefon med bluetooth... og jeg har en "bluetooth-stick" til min computer... nu vil jeg gerne have fat i noget software, så jeg kan lave min computer om til et headset... så jeg dermed snakker i computerens mikrofon... og høre i computerens højtalerer... jeg ved det kan lade sig gøre... har læst mig frem til at der er en der har gjort det

http://forums.mobileburn.com/showthread.php?t=3658

(den første komentar på ovenstående side!)

please hjælp! det kunne være for nice!
Avatar billede macfreak Nybegynder
30. november 2004 - 22:54 #1
Hvilken telefon har du.. ?

Mvh. Jeppe B. Madsen
Avatar billede xerofyt Nybegynder
30. november 2004 - 22:59 #2
sony ericsson T630
Avatar billede macfreak Nybegynder
30. november 2004 - 23:05 #3
okay.. så skal du have fat det program som hedder Float's Mobile Agent.. findes her: http://fma.sourceforge.net/
Udover at det kan trylle din telefon om til en fjernbetjening til din computer, og din computer om til din telefon, så er det også skidesmart i det hele taget..
SP2 har endnu ikke understøttelse af headset, men det kan dog omgås.. Men prøv dig ad med det program dér :-)

Mvh. Jeppe B. M.
Avatar billede xerofyt Nybegynder
30. november 2004 - 23:08 #4
det er det program jeg bruger nu... synes ik at jeg kan finde den funktion nogen steder... og jeg har også kun fundet det med at styre telefonen via computer... ikke omvendt???

:D
Avatar billede macfreak Nybegynder
30. november 2004 - 23:17 #5
Tjek i programmet under Scripts, og se hvilket script der er loadet.. Det er højst sandsynligt CarpediWebMouse.vbs :-) Hvis ikke, så tag at få loadet/hentet det.. :-) Bagefter kan du gå ind i Forbindelser på din telefon, og så til Tilbehør hvor du finder diverse muligheder, blandt andet at kunne styre musen via mobilen, eller at "overtage" winamp eller lign.. Mener også at det er dér du vælger at bruge PC'en som headset, men er ikke sikker.. :-) Du må lige prøve dig ad. Mit eget bluetooth blev fucket op af SP2, så kan desværre ikke prøve ad selv, men har haft det til at virke, selv i sp2.

Mvh. Jeppe B. Madsen
Avatar billede xerofyt Nybegynder
30. november 2004 - 23:24 #6
har du messenger??? så vi kan skrive... så får du både point for denher... og de 200 for den anden...!
Avatar billede macfreak Nybegynder
30. november 2004 - 23:26 #7
jeppebechmadsen@hotmail.com
Avatar billede backside Nybegynder
30. november 2004 - 23:56 #8
Læs lige reglerne igen venner.
Avatar billede xerofyt Nybegynder
20. juni 2005 - 21:35 #9
jkhg