Avatar billede kryger Nybegynder
30. november 2004 - 21:10 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Vejr-symboler

Hej Eksperter!

Er der nogen, som kan lave følgende vejr-symboler i Vector-grafik og farver:

- En sky
- En sol
- En regndråbe
- Et snefnug

Grafikelementerne må meget gerne have et 3D-look a la det skyen har her: http://www.cbuenger.com/mceweather/images/act_weather_en_sm.jpg

Gennem mit arbejder har jeg adgang til Photoshop og Illustrator - så helst et format der understøttes af et af disse programmer, men det skulle jo nok også godt kunne lade sig gøre :)

MVH
Kenneth
Avatar billede anne-m Nybegynder
01. december 2004 - 09:52 #1
Jeg vil da gerne prøve ;o)
Avatar billede kryger Nybegynder
01. december 2004 - 10:17 #2
Det lyder godt...
Avatar billede anne-m Nybegynder
02. december 2004 - 08:13 #3
Jeg kan ikke nå det alligevel...fik lige pludselig travlt – sorry.
Avatar billede kryger Nybegynder
02. december 2004 - 09:11 #4
Det gør ikke noget... Jeg skal ikke bruge dem hverken i dag eller i morgen. Hvis du får tid i næste uge eller ugen efter, er du også meget velkommen!
Avatar billede skurkan Nybegynder
09. december 2004 - 15:33 #5
Jeg har lavet nogle har du en mail
Avatar billede skurkan Nybegynder
09. december 2004 - 15:36 #6
Avatar billede skurkan Nybegynder
09. december 2004 - 15:36 #7
her
Avatar billede kryger Nybegynder
09. december 2004 - 16:36 #8
Det ser SUPER godt ud - helt igennem perfekt!

Gider du sende filerne på kks (at) stofanet (dot) dk
Avatar billede kryger Nybegynder
09. december 2004 - 22:48 #9
Nu har jeg lige fået set filerne igennem og de er super gode - jeg takker mange gange...