Avatar billede soren1990 Nybegynder
30. november 2004 - 15:54 Der er 4 kommentarer

Feedback på Nephew Spot

HEy
Jeg sidder og leger med et design til en Nephew Fanside..
http://rockworld.dk/soren//Nephew/index.php?page=main
^^^ Beta version..
Banneret er slet ikke lavet endnu, men mangler lidt ide.. Desuden bedes i ikke kommentere små fejl osv.. Mere designet generelt!
Ideer modtages :)
//Søren
Avatar billede soren1990 Nybegynder
02. december 2004 - 09:40 #1
Tak for feedback :P Har jeg placeret den forkert eller gider folk bare ikke :S?
Avatar billede tjaz Nybegynder
04. december 2004 - 01:03 #2
Jeg er ked af at sige det (og undskyld hvis jeg lyder hård, men ved ikke hvordan jeg ellers skal sige det) ... der er ikke meget design i det ... det er en stak tables som er sat oven i hinanden med lidt forskellige (2) baggrundsfarver ... i toppen har du så sidens eneste billed?

Et godt råd ... når du vil lave en hjemmeside, så start i photoshop eller et andet tegneprogram og opbyg dig et design som du synes der ser fedt og inspirerende ud ... for siden du har lavet nu er mildt sagt monoton og ikke en side folk vil huske som "WOW! DEN SKAL JEG BARE TILBAGE TIL"

PS: Stavefejl er gratis
Avatar billede jmax Nybegynder
13. december 2004 - 13:05 #3
Jeg synes slet ikke det er slemt og for mig er det langt vigtere med et lækkert indhold end et voldsom action packed design, lige netop når det gælder en side som denne. Farvere er gode og den hvide står godt i kontrast til den hvide blå. Den klassiske community opbygning er dejlig overskuelig og trækker godt op.

Men... http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Frockworld.dk%2Fsoren%2F%2FNephew%2F er ikk' ligefrem tilfredstillende, især den manglende doctype er en fatal fejl.

8@13-skalaen (hvis standarderne var overholdt)

Godt arbejde.
Avatar billede lulc Nybegynder
15. december 2004 - 13:02 #4
Hej!
Fedt design.. (Specielt headeren) -hvilket også er det første der fænger opmærksomheden.. "Logoet" hvor du har blandet bogstaverne, fed idé, og noget der fanger blikket med det samme.
Men jeg synes (til trods det traditionelle "forum"/"community" -opbygning at der mangler balance. Måske kunne du fremhæve billedet af de fire fyre i højre side, så de er nemmere at se, for logoet stjæler meget opmærksomhed, og der gik lang tid før jeg lagde mærke til billedet. Og de mindre headers som fx "Menu", "Counter", "Nephew Kalender" - lige umiddelbart ville jeg tro det vil se bedre ud hvis de ikke var samme farve som baggrunden. Måske ku' de laves blå, men mørkere end den blå du har brugt i resten af sitet.
Ellers fede farve og idé. Overskueligt og nem navigation.
-Lucas (Undskyld det lange indlæg)