Avatar billede koden Novice
30. november 2004 - 13:01 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Køb af 19" fladskærm TFT. Hvilken ?

Jeg skal ud og inv. i en 19" istedet for min 15".
Såvidt jeg har hørt spiller responstid ind hvis man spiller pc spil.
men de eneste spil jeg spiller er min søns børnespil, så det har vel ikke den store betydning med responstid??

Hvilken skærm ville i vælge???
Avatar billede thov Forsker
30. november 2004 - 13:56 #2
Tja.. Der er mange at vælge imellem, men jeg kigger netop nu på en flunkende ny (posten leverede den for 1 time siden) AOC LM919 fra PRC-data, pris 3145kr.
Den har Indbygget højttaler og 4-port USB hub. Jeg spiller ikke, så responstiden er ligegyldig, tror nok den er på 25ms.

mvh
Avatar billede mbslk Nybegynder
30. november 2004 - 13:58 #3
PC World testede 19" skærme (11 forskellige) i nr. 4 / april / 2004.

Vinderen blev Eizo Flexscan L767 (den har jeg netop bestilt) - den fik 89 ud af 100 point. "Godt køb"-prædikatet fik Acer AL1931, der fik 80 ud af 100 point.
Avatar billede koden Novice
30. november 2004 - 16:08 #4
Okay...højt. og USB kunne jeg faktisk godt bruge ved skærmen.
Kan man få andre smarte features helt oppe ved skærmen?
F.eks. headset tilslutning med signal begge veje??
Avatar billede koden Novice
30. november 2004 - 16:27 #5
3145 kr. er da vist billigt for 19"?
Avatar billede koden Novice
30. november 2004 - 22:25 #6
Hmmm...hvordan får man fat i nr. 4. Men det er vel også allerede forældet.
Hvad med fremtidssikring? Det skal man vel også tænke på.
Er der andre der kender til test eller artikler om fladskærme, som kunne gøre mig klogere?
Avatar billede protoz Nybegynder
01. december 2004 - 23:19 #7
syns jeg har et bedre bud.. er selv på udkig nemlig...

den her har meget gode specs og får god kritik også..
12 ms response time
DVI
mm.

http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=101045