Avatar billede a_forsmark Nybegynder
14. marts 2001 - 13:18 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Hvad betyder dette?

Hvad betyder denne kode?:
var r\"\";a=\"67079076065\";b=\"90065018049\";c=\"\";for(var i=0;i<a.length;i++)a.charAt(i)^b.charAt(i)?c+=a.charAt(i):r+=String.fromCharCode(c)+(c=\"\"); r+=String.fromCharCode(c);alert(r)
Avatar billede nutten Nybegynder
14. marts 2001 - 13:24 #1
Har du spurgt support@jubii.dk ? :)
Avatar billede sone Nybegynder
14. marts 2001 - 13:25 #2
Ud fra tallene a og b kombinerer man en tekststreng.
Avatar billede jakoba Nybegynder
14. marts 2001 - 13:31 #3
Hvis du retter fejlen i første linie står der \"COLA\"
Avatar billede senj Nybegynder
14. marts 2001 - 13:33 #4
Der er nok en der søger job og jubii hva!
Avatar billede jumper Nybegynder
14. marts 2001 - 13:33 #5
jakoba, det er kun 1 linje kode ;)

/Thor
Avatar billede jakoba Nybegynder
14. marts 2001 - 13:59 #6
Ok, \"før første ; så. Der skal stå  var r=\"\"
senj >> hvad har det med jubii at gøre? Drikker de meget?
Avatar billede jumper Nybegynder
14. marts 2001 - 14:01 #7
jakoba, det er en fejl ved Eksperten.dk når du indsætter kode :/. Hvis du kigger på http://www.jubii.dk/40/ under \"indsend ansøgning\" kan du se at den originale kode intet fejler ;)

/Thor
Avatar billede hoejrup Nybegynder
14. marts 2001 - 14:08 #8
Hvem gider arbejde hos Jubii?

Hvis de virkelig skal bruge 40 medspillere, så er der med garanti problemer med arbejdsmiljøet. Normalt søger mellemstore virksomheder ikke efter så mange medarbejdere på en gang.

/per
Avatar billede hoejrup Nybegynder
14. marts 2001 - 14:11 #9
jumper> Der er fejl i tabellen, så en tredjedel af teksten er skjult i den sorte bar. Men de bruger sikkert Front Page hos jubii.

/per

Avatar billede jumper Nybegynder
14. marts 2001 - 14:18 #10
hoejrup, det kan jeg skam på det kraftigste dementere. Der er ingen problemer med arbejdsmiljøet, tværtimod har vi aldrig haft det bedre herinde :). Vi mister ekstremt sjældent medarbejdere, i løbet af de sidste 2 år har 5 personer forladt Jubii, hvoraf de 4 forlod p.g.a. personlige årsager og den sidste desværre blev fyret (ærgeligt men trist :( ).

Grunden til at vi søger 40 nye medarbejdere er simpelthen at vi har brug for så mange! Som du også kan læse på ovenstående link, er Jubii udviklingscenter for Lycos Europe, p.g.a. at vores tjenester og produkter er så eftertragtede i de andre lande ;).

At skulle gå fra at udvikle for ét land til at udvikle for 12 lande kræver skam flere medarbejdere, hvorfor vi søger 40 sådanne.

/Thor (der taler for sig selv)
Avatar billede hoejrup Nybegynder
14. marts 2001 - 15:03 #11
jumper> Jeg vidste godt at du ville kommenterer mit indslag, for jeg er godt klar over at du arbejder hos jubii.

/per
Avatar billede a_forsmark Nybegynder
14. marts 2001 - 16:25 #12
he he, ser man det!
Jeg skal aldeles ikke søge job hos jubii, var bare nysgerrig.
Tak.