Avatar billede konne Nybegynder
29. november 2004 - 21:30 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

den er svær den her

jeg bliver snart sindsyg....
Jeg har lavet nogle spørgsmål som skal besvares vha af ja/nej. Dvs at folk kan vinge svaret af med et "flueben" i en box, dernæst skal de så kunne gemme svaret og sende det til mig.
Jeg har prøvet at lave det i Word, excel, formater som xml, mhtml, html, frontpage, men ingenting virker når det er lagt ud på nettet. Jeg kom frem til at det nemmeste må være at folk henter min word filned fra nettet, udfylder den, og sender den retur. Men når man gemmer word filen og åbner den igen, virker de små boxe til flueben ikke, man åbner blot "visuel basic" istedet for at sætte en flueben i boxen!
Hvorfor kan dette ikke lade sig gøre?????
Hjælp mig med den word fil eller giv mig et helt andet forslag som virker hurtigt inden jeg s..... min pc....!!!!

Takker :)

MVH
Konne
Avatar billede konne Nybegynder
29. november 2004 - 21:43 #1
kort sagt:
hvordan laver man en box man kan sætte et flueben i i programmet WORD? For så må man kunne gemme og sende den retur bagefter.
Avatar billede sharkman Nybegynder
29. november 2004 - 22:53 #2
I Word højreklikker du på et bart område i dine værktøjslinier og sætter flueben ved formularer. Så kommer der en lille værktøjslinie, hvorfra du kan vælge en checkbox (hedder "Afkrydsningsfelt i formular"). Når du er færdig, skal du en tur omkring Funktioner>Beskyt Formular og vælge et password. Først da virker afkrydsningsfeltet - d.v.s. der sættes X når man klikker på feltet..
Avatar billede konne Nybegynder
23. februar 2005 - 22:12 #3
tak.