Avatar billede dj-meisner Nybegynder
29. november 2004 - 16:27 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Skift af ip

Hej.
Sidder og spiller et spil på nettet og min ip er banned :( Tænkte på om man ikke kan skife sin ip så en eller anden måde uden at skife rouder?
Avatar billede chult Nybegynder
29. november 2004 - 16:29 #1
Hvis du er banned så skal du købe en ny ip hos din ISP. Men du køre sikkert med en eller anden form for DHCP. Og i det tilfælde ville du kunne komme på når den skifter.
Avatar billede flintstone Novice
29. november 2004 - 17:12 #2
Men den fra DHCP'en er jo ikke den man spiller på "ud af huset", om jeg så må sige c",)
Avatar billede zyklone Nybegynder
29. november 2004 - 19:20 #3
Mine ikoner er på engelsk, håber at du selv kan oversætte.

Højreklik på "My Network places".
Vælg Properties.
Højreklik på "Local Area Connections"
Vælg Properties.
Tryk på Configure ved dit netværkskort.
Vælg fanebladet Advanced.
Vælg network adress.
Tryk på det lille hvide felt uden for feltet Value og indtast blot 12 tilfældige cifre.
Tryk OK.

Du får nu genereret en ny IP adresse ud fra en falsk MAC adresse.(Såfremt at du kører med DHCP hos din ISP)
Avatar billede michael_stim Ekspert
29. november 2004 - 19:22 #4
kör->cmd
Og i prompten ipconfig /release
Og derefter ipconfig /renew
Avatar billede dj-meisner Nybegynder
29. november 2004 - 19:31 #5
kan ikke rigtig finde Configure og ved ikke hvad det betyder
Avatar billede flintstone Novice
29. november 2004 - 22:01 #6
Har du en fast IP eller en dynamisk......fra din udbyder?