Avatar billede startex Nybegynder
29. november 2004 - 10:18 Der er 3 kommentarer

Harddisk virker ikke?

Hey alle sammen! ;D

Jeg havde et mindre problem med min harddisk igår.. Min computer gik ned igår og jeg lod den bare stå og køle lidt af.. ca. 5 timer.. Så tændte jeg den, men så begyndt min harddisk at sige nogle underlige lyde og den kunne ikke finde harddisken.. Ved ikke rigtigt hvad der er galt.. Men jeg har nogle meget vigtige filer på den harddisk.. Er der nogle måde man kan skaffe de filer tilbage på en eller anden måde ?

Håber der er nogle der har en idé eller 2? ;D
Avatar billede freehelp Praktikant
29. november 2004 - 10:31 #1
Et gratis program til gendannelse af slettede filer er PCInspector File Recovery
http://www.pcinspector.de/file_recovery/dk/welcome.htm

Læs Betjeningsvejledning på siden.
Avatar billede startex Nybegynder
29. november 2004 - 10:35 #2
Tak! ;D Men den kan jo ikke engang finde harddisken?
Avatar billede startex Nybegynder
29. november 2004 - 10:35 #3
Tak! ;D Men den kan jo ikke engang finde harddisken?