Avatar billede drdreeper Nybegynder
29. november 2004 - 02:10 Der er 5 kommentarer

Usb til styring af motor?

Jeg har en dør, der bliver låst ved at 3 bjælker slår for til hver side af døren, men hvordan kan jeg lave en usb styret motor til døren... Evt. andre tilslutningsmuligheder (Printerport/Parralel/whatever)
Et link til en forhandler af et "kit" med usb styring er fino...
Er det muligt at lave en slags "hub" der styrer f.eks. lamper i hytten???
Avatar billede iss Novice
29. november 2004 - 02:27 #1
Prøv at ring til Danbit, de har det hele, og de plejer at være ret gode til at finde det der passer.
Avatar billede smikkel Nybegynder
29. november 2004 - 07:29 #2
iss >> Er ikke noget med at Danbit ikke handler med private ??
Avatar billede baloose Nybegynder
29. november 2004 - 09:34 #3
Avatar billede iss Novice
29. november 2004 - 10:19 #4
smikkel -< de handler med alle, du skal bare oprettes som kunde hos dem.
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
06. december 2004 - 16:15 #5
br848 kan godt gøre det, hvis du udbygger det med et par relæ´er, der er et sdk med så du selv kan programmere dit interfjæs, det er parallel.
men ellers skal du have gang i noget i2c og en usb master tingest