Avatar billede rkk Nybegynder
28. november 2004 - 19:25 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Hvad skal jeg købe?

Hej

Jeg har tænkt mig at ønske mig en dvd afspiller i julegave, men jeg ved absolut ikke særlig meget om dvdafspillere.
Så jeg kunne godt bruge et par tip. Jeg er ude efter en helt basal afspiller der kan afspille de mest gængse dvder, og så måske kunne vise billeder.
Hvor langt ned i pris kan man gå før det bliver noget skrammel?
Avatar billede rew Nybegynder
29. november 2004 - 12:01 #1
Jeg kan anbefale en Denon 1710 fra Hifiklubben, jeg har den selv og den spiller 110%. Den er lille i fysisk form og afspiller i utrolig god kvalitet. pris ca. 1300 kr.
Avatar billede bleze Nybegynder
01. december 2004 - 23:52 #2
Pioneer DV-575A... Ca 1200-1300 kr og så kan den afspille DVD-Audio, SACD og DivX

http://pioneer.dk/no/product_detail.jsp?product_id=8533&taxonomy_id=428-434

"Denon DVD-1710 afspiller de fleste formater på markedet (bortset fra DVD-Audio og SACD)"
Avatar billede rkk Nybegynder
02. december 2004 - 12:12 #3
Tak for tip!
Så har jeg lidt at gå videre med...
rkk
Avatar billede edbsmeden Nybegynder
15. december 2004 - 23:31 #4
239 kr i aldi og den kan det hele, virker fortrinligt "bare Lige"