Avatar billede rusen Nybegynder
28. november 2004 - 16:23 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

trådløs opkobling

Hej eksperter...

jeg ville lige høre om der en der kan hjælpe mig med at få min bærbar på trådløs net.

Min nternetforbindelse er en webspeed, og den trådløse router er en linksys wrt54g

Uden den trådløse dur mit internet fint, men så snart jeg sætter den trådløse til mister jeg forbindelsen...

/RuSeN
Avatar billede bennylarsen Nybegynder
28. november 2004 - 16:57 #1
jeg tror du skal rette henvendelse til TDC.
Avatar billede kenp Novice
28. november 2004 - 23:34 #2
du skal logge ind i din router også bede den om at klone din mac-adresse, samt siker at den har fået en ip-adresse, hvis du vælger ikke at klone mac så skal du register dig igen på webspeeds hjemmeside.
Avatar billede rusen Nybegynder
29. november 2004 - 16:40 #3
jeg har selv løst problemet, og det var ganske enkelt opsætningen den var gal med

send et svar og jeg deler points imellem jer..

/RuSeN
Avatar billede kenp Novice
29. november 2004 - 16:42 #4
lige mgeet
Avatar billede rusen Nybegynder
14. januar 2005 - 16:31 #5
jeg lukker her, alle skal have tak