Avatar billede uja Nybegynder
27. november 2004 - 23:30 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Koordinaterne i Autocad er gået grey out

Hejsa....

Jeg har det problem at (x,y,z)-koordinaterne nede i venstre hjørne af Autocad er grey'et out. Altså når jeg holder musen over et punkt på min tegning så ændrer mine koordinater sig ikke.... Kan desværre ikke huske om det er efter jeg har lavet en bestemt ændring at det er sket så er der en venlig sjæl der kan forklare mig hvad jeg skal gøre for at få det ordnet?

Mvh. UJA
Avatar billede uja Nybegynder
27. november 2004 - 23:36 #1
Når man researcher lidt grundigere selv finder man selvfølgelig selv ud af det.... Hvis andre får samme problem kan jeg fortælle at man skal Højreklikke på koordinatdisplayet og vælge 'Absolute'

Mvh. UJA
Avatar billede dla Praktikant
29. november 2004 - 08:54 #2
Du kunne også bare trykke på F6...