Avatar billede jacoberen Nybegynder
27. november 2004 - 14:46 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

trådløst netkort?

Hej Eksperter

Jeg har ligge fået installeret Red Hat på min computer (jubii!), og så skal jeg have installeret mit trådløse netkort. Men da jeg ikke er linux ekspert ved jeg ikke lige hvordan jeg skal gøre!

Netkort: Belkin Wireless Desktop Network Card - F5D6020uk

Håber der er nogen der vil hjælpe!

Hilsen Jacob
Avatar billede fnubsilibubs Nybegynder
27. november 2004 - 20:44 #1
Jeg har selv et Belkin wireless kort (kan ikke lige huske om det er 6020'eren) og jeg fik det til at virke med ndiswrapper (http://ndiswrapper.sourceforge.net) uden problemer.
Jeg ved så ikke om der er en nemmere metode til Redhat...
Avatar billede jacoberen Nybegynder
27. november 2004 - 22:24 #2
Hvordan for jeg installeret det? Er det noget med jeg skal ændre i kernen?
Avatar billede langbein Nybegynder
28. november 2004 - 16:24 #3
Har aldri satt opp et wireless kort på en Linux, men vurderer å forsøke. Fant en link her som jeg synes gir litt grunn til optimisme (?)
http://www.linuxquestions.org/questions/history/251339
Avatar billede jacoberen Nybegynder
30. november 2004 - 16:11 #4
Hej

Tak for svarene, der var desværre ingen af den jeg kunne bruge! Men jeg fandt noget der hed Driverloader som jeg tror der kommer til at virke.

Hilsen Jacob
Avatar billede jacoberen Nybegynder
28. januar 2005 - 21:55 #5
Lukker....