Avatar billede efunnydk Nybegynder
27. november 2004 - 09:25 Der er 9 kommentarer

dating design

Hej experter
jeg leder efter et dating design målgruppen er mellem 13 til 30 år jeg er villig til at betale for designet da jeg ikke er grafikker men kontakt mig her eller mail jon@efunnysystem.dk
med en pris eller andet.
Avatar billede mjl Nybegynder
27. november 2004 - 15:08 #1
Jeg håber ikke min 13 årige datter, finder ind på din dating side - er det ikke lidt klamt, på grænsen til noget ulovligt - skal de 13 årige så date de 30 årige?
Avatar billede tsoelberg Nybegynder
27. november 2004 - 18:32 #2
Synes du skal overveje din målgruppe...
Avatar billede efunnydk Nybegynder
27. november 2004 - 19:07 #3
Den bliver delt op så alle mellem 13 og 15 på en dating og 16 til 30 år så bare rolig og der bliver sat en grænse på så kun 13 til 15 år kan komme en på den anden så man ikke kan snyde...
Avatar billede mjl Nybegynder
27. november 2004 - 20:29 #4
Tja....mine døtre skal stadig IKKE date i den alder - de er børn, kammerat...!
Avatar billede tsoelberg Nybegynder
27. november 2004 - 20:32 #5
indeed
Avatar billede mjl Nybegynder
27. november 2004 - 20:33 #6
Du skulle stærkt overveje, hvad det er du har gang i - dette bringer mit pis i kog - du kan ikke dæmme op for snyd, og pædofiles adgang - du burde, hvis du OGSÅ skal lave en dating side, holde det til OVER 18 år! Det er stadig gratis at tænke!
Avatar billede triple-x Nybegynder
28. november 2004 - 16:56 #7
nu vil jeg lige komme med min pointe. Dating er i dag et vidt begreb, nogen vil jo kalde en portal som Arto.dk dating, da mange finder hinanden steder som dette. Og her er der også en del unge.

Men hvis det er en side som henvender sig til seriøse datere som også kan komme på de såkaldte datingmetoder som speeddating og hva der ellers findes, vil jeg slutte mig til de andre om at du skal passe på de målgruppe ikke bliver for bred.
Avatar billede efunnydk Nybegynder
28. november 2004 - 19:57 #8
Det er en lige som arto.dk men som jeg vil kalde for en dating men man kan også kalde det en chat men er til unge
Avatar billede got-it Nybegynder
18. december 2004 - 01:20 #9
Mail er sendt.