Avatar billede esoulman Nybegynder
27. november 2004 - 01:01 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Windows XP ikoner/miniature

Hej med Jer

Er der nogen der ved hvor jeg kan finde Windows XP-agtige billeder som f. eks. til et program jeg har lavet hvor man kan tilføje en bruger må der gerne være et billede af en mand og så evt. et plus-tegn. Det skal være i den meget bløde og afrundede windows xp stil og selvfølgelig freeware.
Avatar billede wickedd Juniormester
27. november 2004 - 01:15 #1
Der er en masse ikoner her: http://interfacelift.com/icons-win/
Så kan du jo bare trykke på prt screen hvis du vil ha' det ind i et grafik program.
Avatar billede esoulman Nybegynder
27. november 2004 - 01:18 #2
KÆFT, hvor er der mange fede ikoner derinde.. det er da helt vildt!!
Avatar billede esoulman Nybegynder
27. november 2004 - 01:23 #3
Det ville nu være det bedste hvis jeg kunne downloade dem i billede format uden selv at skulle konvertere.. slet ingen idéer?
Avatar billede wickedd Juniormester
27. november 2004 - 01:25 #4
Ellers så hent IconCool (http://www.iconcool.com/) - Så kan du åbne dem og gemme som billeder
Avatar billede wickedd Juniormester
27. november 2004 - 01:26 #5
IconCool Editor var det nu
Avatar billede esoulman Nybegynder
27. november 2004 - 01:33 #6
Well, that solves my problem. Tak skal du have :) Drop an answer.
Avatar billede wickedd Juniormester
27. november 2004 - 09:46 #7
Den var her