Avatar billede pride_boy Nybegynder
26. november 2004 - 23:46 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Oversigt over hjemmesider.

Jeg har et problem at jeg ikke kan slette oversigten over de hjemmesider jeg har besøgt..
Har prøvet at slette alt inde i Temporary Internet Files og i Temp mappen..... Men det som jeg sletter kommer igen....

Har prøvet Adware og Spybot men har ikke hjulet...

Håber Du/I kan hjælpe mig hurtigst muligt..
Avatar billede arne_v Ekspert
26. november 2004 - 23:48 #1
Har du prøvet "Internet Options" "Clear History" ?
Avatar billede pride_boy Nybegynder
26. november 2004 - 23:49 #2
ja
Avatar billede mcgoat Nybegynder
26. november 2004 - 23:56 #3
har prøvet det samme mange gange... Internet Explorer har en fejl med den ikke altid kan slette det.. så man skal selv ind i C:\document and settings\bruger\Lokale indstillinger\oversigt\i dag og slette det... aner ikke hvorfor... min computer har alle de nyeste opdateringer og gør det stadig...
Avatar billede pride_boy Nybegynder
27. november 2004 - 00:08 #4
Nej det er ikke det.... har lige fundet ud af at det er en virus...

Men ellers tak