Avatar billede maxdennis Nybegynder
26. november 2004 - 23:10 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

Hvordan konverterer jeg en DLS fil til MP3 eller WMA?

Ja... Hvordan konverterer jeg en DLS fil til MP3 eller WMA?
Avatar billede gak Nybegynder
26. november 2004 - 23:31 #1
Jeg ved ikke en S... o det der, men se om der er hjælp at hente her:
http://www.hitsquad.com/smm/wwwboard/messages/154788.html

DLS files aren't actual audio files. They contain instruments. Music is made by playing a Segement File(*.sgt), these sgt files hold the instruments that should be played accordingly, similar to MIDI but better quality instruments. These files are played using DirectMusic, I have made a program that will play DLS/SGT files, you can download it from here:

http://hometown.aol.co.uk/ModelingmanO/Misc+Files/DLS-Play.exe

Regards,

James Caldwell

ELLER HER:
http://v2.tlab404.com/downloads/detail.asp?pn_lid=10
http://www.pcworld.idg.com.au/index.php/id;559358716;fp;2;fpid;206
Avatar billede kasper.h Nybegynder
26. november 2004 - 23:31 #2
DLS filer er ikke musik, det er instrumenter. Du kan downloade et program til at afspille dem med her:

http://www.hitsquad.com/smm/wwwboard/messages/154788.html
Avatar billede gak Nybegynder
26. november 2004 - 23:32 #3
"...S... om det der,... "

Skulle der ha' stået.
Avatar billede gak Nybegynder
26. november 2004 - 23:35 #4
> kasper.h

Lidt utroligt!
Samme information du fandt, men jeg var "hele" 4 sek. hurtigere end dig!..... :-)
Avatar billede kasper.h Nybegynder
26. november 2004 - 23:36 #5
Jeg synes det er mere utroligt at folk ikke lige prøver google før de opretter et spørgsmål her ;)
Avatar billede gak Nybegynder
26. november 2004 - 23:38 #6
> kasper.h:
Ja, mange gange er det ikke så svært.

Jeg deler selvfølgelig pointene med dig, hvis dette bliver svaret der løser spørgsmålet.
Avatar billede kasper.h Nybegynder
26. november 2004 - 23:39 #7
takker ;)

det var også meget godt ramt, 20 min. efter spørgsmålet er oprettet, så svarer vi inden for 4 sekunder
Avatar billede gak Nybegynder
26. november 2004 - 23:43 #8
Ja, det var spektakulært!
Avatar billede gak Nybegynder
16. december 2004 - 02:47 #9
maxdennis

Du har overhovedet ikke reageret på dine svar!
Kunne du ikke gøre det?
Avatar billede maxdennis Nybegynder
16. december 2004 - 17:25 #10
Hør nu her venner....

Jeg skal bruge et LINK til en SIDE, hvor jeg kan hente et PROGRAM til at konvertere... - Jeg kan IKKE bruge et link hvor der står præcis det samme som 1 "GAK"s første kommentar...

Tak
Avatar billede gak Nybegynder
16. december 2004 - 18:24 #11
maxdennis
Jeg bad også kun om at du REAGEREDE !
Fordi vi absolut intet havde hørt fra dig.
Derfor spurgte jeg til en reaktion fra dig.

Og det fremgår også helt klart, at vi postede de to kommentarer SAMTIDIGT.
Så kasper.h kunne jo ikke vide, at jeg sad og fandt det samme frem som ham.
Desuden fik vi jo heller aldrig at vide af dig, om du kunne bruge gak's (min) første kommentar eller ej!!!

Hvem siger at du OVERHOVEDET KAN lave den konvertering?
DLS-filer er jo ikke audiofiler.
Har du nogensinde hørt om det?

Men du har da i hvert fald fået det samme link til et program fra os begge to, så du i det mindste kan afspille din dls-fil.

Derudover gav jeg dig også andre links, deriblandt et hvor der er et program til at konvertere imellem andre lyd-formater. Men jeg er godt klar over at det ikke indbefatter DLS-filer.
_____________

Men kan du ikke bruge svarene, så afvis dem med en kort saglig begrundelse, så andre kan se, at vores svar ikke var løsningen på dit problem.

Tak
Avatar billede maxdennis Nybegynder
04. februar 2005 - 23:19 #12
TAK