Avatar billede lazlowdk Nybegynder
26. november 2004 - 21:13 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

grunge/blod top banner

hvordan kan man lave et topbanner som det her på http://www.braestrup.nyka.dk ... syntes det er ualmindeligt fedt.... men hvordan gør men... jag har photoshop limited edition (af 6'eren tror jeg nok)....
Avatar billede doggy82 Praktikant
26. november 2004 - 21:22 #1
Det er lavet med brushes.
Der er et par gode her: http://www.angryblue.com/downloads.shtml
Ellers er det jo bare med at søge på Los Googlos efter "photoshop brushes" :D
Avatar billede mcgoat Nybegynder
26. november 2004 - 21:23 #2
ved ikke hvordan det er lavet... men man kunne da nok lave det ved først at tegne et billede i hånden (som den sort hvide baggrund) og så scanne det ind.. og så et andet stykke papir hvor man drypper noget(ketchup) på og så merger de 2 billeder.. hehe... :)
Avatar billede doggy82 Praktikant
26. november 2004 - 21:28 #3
De brushes du downloader skal ligges i C:\Programmer\Adobe\Photoshop\Presets\Brushes
Så'n her bruges de:
http://home21.inet.tele.dk/doggy82/exp/brush.jpg
Skal du tilbage til de originale brushes vælges "Reset brushes"
Avatar billede doggy82 Praktikant
26. november 2004 - 21:30 #4
Menuen du ser midt på billedet er højrekliks-menuen for Brush Tool.
Ved dog ikke lige om det er tilgængeligt i din version...
Avatar billede doggy82 Praktikant
26. november 2004 - 21:33 #6
hmm ok, ikke lige funktionelle alle sammen...
Avatar billede doggy82 Praktikant
26. november 2004 - 21:35 #7
Avatar billede lazlowdk Nybegynder
26. november 2004 - 21:42 #8
Presets\Brushes

den mappe har jeg ikke
Avatar billede lazlowdk Nybegynder
26. november 2004 - 21:44 #9
nahr... jeg har også kun 5.0 kan det lade sig gøre i den version...
Avatar billede doggy82 Praktikant
26. november 2004 - 21:46 #10
Ved jeg ikke... det er jo en gammel gammel version..
Avatar billede doggy82 Praktikant
26. november 2004 - 21:49 #11
Avatar billede thb Nybegynder
27. november 2004 - 19:30 #12
Måske kan du bruge det her... Ved dog heller ikke om det virker i din version :|

http://comigang.dk/photoshop/grounge/index.php

Thomas