26. november 2004 - 15:04 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Driver til Forus

hi there :D
Jeg har været heldig at anskaffe mig en brugt Digital Voice-recorder, brugt og derfor til MEGET billige penge :) nu er porblemet bare at jeg ikke har nogen Software med.. derfor den var så billig!
Troede at det ville være enkelt at finde driverne på nettet, men det viste sig at blive en vanskelig opgave!
JEg er villig til at gi' 150point til den der hurtigst skaffer mig et link der virker!!

Mærke: Forus
Model: FSV-1320
... et eller andet nr. "E-D900-03-5097(b)"

Skal bruge driveren helst inden 17 da jeg har en samtale der skal bruges i forbindelse med en fest :D

//Shinji
Avatar billede hmortensen Nybegynder
26. november 2004 - 15:10 #1
29. november 2004 - 20:33 #2
Har forsøgt... men tror ikke at det er WINDOWS XP sp2 godkendt... den siger i hvert fald at der ikke er installations oplysninger i filen... har også rodet rundt i den anden fil, men det virker heller ikke
(http://www.alfaonly.com.tw/download/alfa/fsv1320/Drive_D.zip)

PLEASE HJÆLP :(

//Shinji
16. januar 2005 - 13:27 #3