Avatar billede -sippo- Nybegynder
26. november 2004 - 14:41 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

samsung eller nec dvd brænder

jeg står lige og mangler lidt hjælp
jeg skal købe et 16bit PCMCIA lan Kort og ved samme tid ville jeg gerne købe et dvd drev så jeg ka spille hl2 på tirsdag
grundet mit case mod kan jeg kun ha et slot i så dette dvd drev ska kunne det hele.

jeg har to tilbud som er en
Nec Dual Layer Brænder 3500, 505kr +porto fra proshop-direct.dk
http://www.proshop-direkte.dk/ShowProduct.aspx?prodid=34564

eller en
Samsung et eller andet fra den lokale hardware dealer. de siger selv den kan brænde dual layer og +/-, 549kr

den lokale mener at nec er noget biligt bras, men jeg mener kun jeg har hørt godt om dem. og har ikke hørt noget om samsung.

Så hjælp mig lige med at sige jeres mening om hvad der er bedst at købe...
Avatar billede tubber Juniormester
26. november 2004 - 16:36 #1
Jeg vil vælge NEC, har selv en NEC 2510A og den kører perfect kender en med en 3500 og den spiller også bare, og flere på E skriver meget godt om 3500....

/Tubber
Avatar billede -sippo- Nybegynder
27. november 2004 - 18:20 #2
jeg ville enlig gerne vis der er nogle der kan sige lidt om samsungen. for hvis det er ligeså god som nec'en vil jeg heller købe den for at få den lokale sikkerhed med
Avatar billede tubber Juniormester
27. november 2004 - 20:41 #3
Hvad er der mere sikkerhed ved den lokale frem for på nettet ?
Jeg oplever tværtimod at det er nemmere at få noget igennem på reklamtion ved de størrer på nettet f.eks. shg, midtdata eller bj trading.....

/Tubber
Avatar billede -sippo- Nybegynder
19. november 2005 - 17:18 #4
så blev det oprydnings dag.. lukke her

ps: det blev en samsung