Avatar billede casperlauge Nybegynder
26. november 2004 - 13:54 Der er 11 kommentarer

Nintendo Official Magazine

Hej

Er der nogen der ved hvordan man kan bestille det Officielle Nintendo magasin fra England?
Danmark fører det ikke længere, men England fører det stadig som et månedsblad, som PC player f.eks.
Nogle der ved om man kan og hvordan man kan blive abonnent på det Engelske blad?
Og hvis det ikke kan lade sig gøre, ved i så om der fås magasiner som har med nintendo at gøre, mest gamecube?
På forhånd tak...

Mvh
Casper
Avatar billede djmaster Nybegynder
26. november 2004 - 15:59 #1
Gå ind på http://www.nintendomagazine.co.uk/
Klik på SUBSCRIBE (lidt nede af siden)
Klik derefter på more info.
Nu kan du så bestemme abbonements type
Avatar billede djmaster Nybegynder
26. november 2004 - 16:00 #2
Og jeg har tjekket at man kan vælge Danmark som land. Er dog ikke helt sikker på hvordan betalingen foregår
Avatar billede djmaster Nybegynder
26. november 2004 - 16:06 #3
Du kan også prøve : www.greatmagazines.co.uk Det er samme sted, men så behøver du ikke få en t-shirt med i købet
Avatar billede casperlauge Nybegynder
26. november 2004 - 16:06 #4
djmaster, det kan man ikke på den side.
Den kommer op og siger man har valgt forkert land når man prøver at købe det, selvom man kan vælge Danmark.
Har du ellers nogle forslag?
Evt. andre magasiner som indeholder noget om nintendo/gamecube?
Avatar billede djmaster Nybegynder
26. november 2004 - 16:10 #5
Ok, jeg gik bare udfra at man kunne få det i Dk når man kunne vælge det på listen, men det kan man så ikke (Smart???)
Prøv dr.dk/rabatten i deres arkiv har de nogle links til udenlandske magasiner. Bla. www.bladkiosken.dk og en anden, ved ikke om du kan finde nogle nintendo blade derinde
Avatar billede casperlauge Nybegynder
26. november 2004 - 16:22 #6
Der kan jeg heller ikke finde nogen ting.
Jeg synes at det virker meget mærkeligt at der bare ikke er nogen mulighed for at købe et magasin om nintendo eller gamecube, det kan da ikke passe, ellers er det godt nok dårligt synes jeg.
Avatar billede djmaster Nybegynder
26. november 2004 - 16:23 #7
Jeg var engang medlem af et dansk nintendo magazine. Er det stoppet eller hvad? (Club Nintendo hed det)
Avatar billede casperlauge Nybegynder
26. november 2004 - 16:28 #8
Ja de har lukket det i Danmark. Men det var det jeg ville købe i England, som man så åbenbart ikke kunne købe til Danmark fra de sider du gav mig. Ret mystisk.
Avatar billede djmaster Nybegynder
26. november 2004 - 16:31 #9
Ja, det må man sige.

Jeg står af her, kan desværre ikke komme på mere der kan hjælpe dig
Avatar billede casperlauge Nybegynder
26. november 2004 - 17:36 #10
Okay tak for hjælpen djmaster :)
Andre der har nogle forslag?
Avatar billede casperlauge Nybegynder
26. november 2004 - 18:11 #11
Jeg har fundet en side hvor man kan købe Nintendo Official Magazine UK enkelvis. Så det har jeg gjort, og når jeg modtager det første er der muligvis noget med så man kan tilmelde sig som abonnent hvis jeg er heldig.
Siden hedder:
fantask.com