Avatar billede runaldo Nybegynder
26. november 2004 - 10:53 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Outlook-felt mangler, når jeg synkroniserer min Orange SPV e200!?

Når jeg synkroniserer min telefon med Outlook 2003
medtager den ikke Outlook 2003's telefonnummerfelt, der hedder "Primær telefon (Firma)" ...hvor alle min firmatelefonnumre står!

Hvordan fikser jeg det, når jeg ikke kan lave om på felt-navnet i Outlook 2003???

Systemet:
Win XP SP2 m/Ms Outlook 2003 og Ms ActiveSync 3.7.1
Orange SPV e200 m/Win CE 4.2
Avatar billede runaldo Nybegynder
26. november 2004 - 12:06 #1
Det er Windows Smartphone 2003, build 13288.
Avatar billede kasperhyllested Nybegynder
14. april 2005 - 09:40 #2
Har du prøvet at checke ActiveSync på PC'en - højreklik på den linje, der hedder noget med kontakter/adressebog (har ikke AS lige her).

Ellers må du vist bide i det sure æble og få flyttet kontaktoplysningerne. Du kan evt. gøre det ved at eksportere dem til en komma-separeret fil, og importere dem tilbage, hvor du så blot flyttet tlf. nummeret til et andet felt.

Alle felter bliver desværre ikke synce't med Activesync.
Avatar billede runaldo Nybegynder
14. april 2005 - 22:18 #3
Intet at sætte under Active Sync. Orange (nu Telia) siger der ikke er nogen løsning pt. Jeg har i mellemtiden købt en c500 ...med samme problem. Surt.
Avatar billede runaldo Nybegynder
12. februar 2007 - 13:28 #4
Lukker spørgsmålet!