Avatar billede mce Nybegynder
26. november 2004 - 10:19 Der er 6 kommentarer

Disable onboard grafikkort

Jeg vil gerne erstatte mit onboard grafikkort med et andet. Hvad gør jeg først?

1. Disabler det eksisterende onboard grafikkort?
eller
2. Sætter det nye grafikkort (alm) i og disabler det andet bagefter?

Er det i Bios et grafikkort disables?
Avatar billede freehelp Praktikant
26. november 2004 - 10:23 #1
Ja det er i bios og disabler det når du har sat det nye i
Avatar billede sendell Nybegynder
26. november 2004 - 10:26 #2
det burde ikke disables. Du sætter bare det nye i og så skulle det andet gerne slå fra automatisk. Ellers skal du ind og sætte det til at køre AGP i stedet for PCI inde i bios chipset
Avatar billede freehelp Praktikant
26. november 2004 - 10:28 #3
Nope det burde det ikke, men gør det for at sikre det ikke gør
Avatar billede freehelp Praktikant
12. december 2004 - 10:59 #4
Mon ikke det snart blev tid til at få kastet lidt feedback eller en afslutning herinde!??
Avatar billede freehelp Praktikant
24. december 2004 - 12:48 #5
Kunnne du evt bruge samme tid her nu på feedback, som du brugte da du oprettede spørgsmålet!?
Avatar billede mce Nybegynder
26. marts 2007 - 20:01 #6
Undskyld - jeg har glemt dette spørgsmål. Hvis du stadig er her freehelp, så svar venligst.