Avatar billede kramerknudsen Nybegynder
26. november 2004 - 08:47 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Lang svartid i dotnetnuke

Hej,

Jeg har en hjemmeside lavet i dotnetnuke, hvor svartiden første gang jeg går ind på siden er ret langsom. >5 sek. Når jeg efterfølgende går ind på siden går det væsentlig hurtigere <1 sek.

Spørgsmål: hvordan kan svartiden for første forespørgsel reduceres?

På forhånd tak
Avatar billede powernodes Nybegynder
26. november 2004 - 08:51 #1
Du er sikker på der ik lige er blevet uploaded dll's / webconfig så der skal kompiles først, eller er det generelt?
Avatar billede kramerknudsen Nybegynder
26. november 2004 - 08:58 #2
Der er ikke uplpaded noget nyt. Det er et generelt problem. Måske fordi serveren ofte bliver genstartet, men jeg ved det ikke.
Avatar billede kramerknudsen Nybegynder
26. november 2004 - 09:00 #3
Er det måske muligt at bibeholde de kompilerede assemplies selvom der bliver genstartet?
Avatar billede nielsbrinch Nybegynder
26. november 2004 - 10:33 #4
Prøv at logge hver gang Application_End bliver kaldt (inde i Global.asax).

Jeg tror nok aspx'erne skal rekompileres hver gang Application_End har været kørt.
Avatar billede niemeyer Nybegynder
26. november 2004 - 14:18 #5
Prøv det gratis DNN modul KeepAlive her: http://www.ethuongmai.com/dnn/Default.aspx?tabid=85

//Niels
Avatar billede kramerknudsen Nybegynder
03. januar 2005 - 11:55 #6
j