Avatar billede dark. Nybegynder
25. november 2004 - 22:31 Der er 1 løsning

Et par spørgsmål til et excel-ark på en hjemmeside

Jeg har lavet et excel-ark med diverse makroer. Dette ark skal kunne pbnes i en browser, men det må ikke kunne hentes ned på client-computeren.
1. Hvordan forhindrer jeg at en person kan hente en excel fil som han godt må åbne i browseren?
Jeg har flere gange set at man kan åbne et excel ark i internet explorer, hvis ellers man har excel installeret, men hvordan kan man lave det. Når jeg bare laver et almindeligt link kommer der en boks op hvor den spørger om man vil gemme filen.

/Jens
Avatar billede dark. Nybegynder
22. januar 2005 - 22:24 #1
lukketid