Avatar billede Slettet bruger
16. oktober 1999 - 19:36 Der er 26 kommentarer og
1 løsning

hjemmesider

Er der nogen der kan et godt program(sted hvor man kan få) det til at kopier hjemmesider med (helle siden)
Avatar billede Slettet bruger
16. oktober 1999 - 19:37 #1
Alle sider på hjemmsiden
Avatar billede Slettet bruger
16. oktober 1999 - 19:37 #2
Alle sider på hjemmsiden
Avatar billede bjarte Nybegynder
16. oktober 1999 - 19:43 #3
mener du hele websiden?
Du kan ikke kopiere en hel site, hvis ikke du mener hele sider(det vil si f.eks alt på eksperten. denne side) kan du bruke IE 5, den sørger for å lagre alt. Men er ikke sikker på om jeg skjønte spørsmålet ditt
Avatar billede s Nybegynder
16. oktober 1999 - 20:26 #4
Det vil under ingen omstændigheder kunne lade sig gøre at kopiere hele eksperten da en meget stor del af den er lavet serverside
Avatar billede klas Juniormester
16. oktober 1999 - 20:34 #5
hvad skal du kopiere en side for??? hader folk som kopiere side !
Avatar billede cyberzoom Nybegynder
16. oktober 1999 - 21:27 #6
Hej Jenspoulsen
Jeg har programmet Teleport hvor du kan downloade hele web siden, alle filér. Hvis du vil have dette program så skriv din e-mail så sender jeg den til dig, jeg ved ikke hvor du finder den på nettet. Dette program er ikke særlig kendt da det mest bliver brugt af hacker.
Avatar billede fagbog Nybegynder
16. oktober 1999 - 21:58 #7
cyberzoom --> Du må også sende det til mig på adressen
henrik@dslink.dk

Hilsen

Henrik Mardov
Fagbog
Avatar billede cyberzoom Nybegynder
16. oktober 1999 - 22:01 #8
Hej FagBog

Hvad kan du tilbyde igen ?
Avatar billede cyberesben Nybegynder
17. oktober 1999 - 01:15 #9
Hent getright 4.0 på http://www.getright.com

det har noget der hedder  Getright browser som kan gennemgå en side og derefter man kan vælge hvor meget af det man vil download
Avatar billede fatboy Nybegynder
17. oktober 1999 - 04:05 #10
Jeg har hørt om et program, som hedder Webzip, som så vidt vides er i familie med Winzip. Dette program (Webzip) skulle kunne gemme hele sites.
Avatar billede Slettet bruger
17. oktober 1999 - 08:24 #11
Et rigtig godt program er TelePort Pro. Med dette program, kan man tage en hel Site ned, og i og rette i Siten med et HTML program. Jeg har brugt det i over 2 år nu. ULR: http://www.tenmax.com/pro.html
Avatar billede villadsen Nybegynder
17. oktober 1999 - 13:31 #12
Teleport styrer!
Avatar billede Slettet bruger
17. oktober 1999 - 19:20 #13
Min email addresse er johan.jtp@get2net.dk
Avatar billede jumper Nybegynder
18. oktober 1999 - 10:44 #14
Husk at du kun må kopiere hjemmesider du selv har lavet, ellers har du ikke ophavsret på værket.

Desværre, så dine planer om at nakke hele http://www.microsoft.com (eller hvad du nu vil kopiere) må betenges som skudt i sænk, medmindre du vil bryde loven.

/Thor
Avatar billede Slettet bruger
19. oktober 1999 - 00:23 #15
Dette gælder lige meget, hvilken site, du downloader. Er det en interessant side, så kan man spare penge på Netregningen, ved at downloade til eget brug.
Avatar billede bjarte Nybegynder
19. oktober 1999 - 09:50 #16
Cyberesben: LAster den ned applet og alt som følger med og???
Avatar billede cyberesben Nybegynder
19. oktober 1999 - 19:59 #17
jeg tror ikke den henter de filer der bliver requested af java apletter og scripts
Avatar billede cyberzoom Nybegynder
20. oktober 1999 - 18:08 #18
Hvad siger du til det jenspoulsen ?

Avatar billede Slettet bruger
20. oktober 1999 - 22:38 #19
Hvad med at bruge IE til at tage siderne ned med?
Avatar billede cyberzoom Nybegynder
21. oktober 1999 - 01:15 #20
Til kharder, man kan ikke få alt ned via IE.
Avatar billede Slettet bruger
21. oktober 1999 - 08:05 #21
Nej, hvis det er Aps eller lign. som bliver dannet i øjeblikket, så for man maksimalt resultatet af dannelsen.
Avatar billede carindex Nybegynder
21. oktober 1999 - 13:00 #22
Hvis i skal kopiere sider må i hellere snakke med cool-will fra cool-web.dk
;-)
Avatar billede cyberesben Nybegynder
21. oktober 1999 - 13:38 #23
carindex>>

der er sgu ikke så meget at kopiere mere...

"Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80004005'

[Microsoft][ODBC Microsoft Access Driver] Cannot open database '(unknown)'. It may not be a database that your application recognizes, or the file may be corrupt.

/carindex/media/IIS_Gen_3.0_Recordset.js, line 366 "
Avatar billede carindex Nybegynder
21. oktober 1999 - 14:55 #24
Effektiv tyverisikring hva!!!!!!! ;-)

Check lige igen!!!!!!!!!
Fik vist ikke uploadet hele siden i går.
Avatar billede Slettet bruger
21. oktober 1999 - 23:36 #25
Når jeg henter sider ned, er det fordi der står noget interessant på dem, og så er det til mit eget brug, eller også har jeg fået besked på at gennemgå dem.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
22. oktober 1999 - 00:18 #26
sådan har jeg det også... man er for spade agtig hvis man nagger en andens design for at bruge det seriøst
Avatar billede Slettet bruger
22. oktober 1999 - 00:22 #27
Det gør man IKKE GGGGRRRRRRR VOV ;¤)