Avatar billede crazynight Nybegynder
25. november 2004 - 14:44 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Standard-svar - hvordan?

Jeg har ofte brug for at sende 1 af 8 forskellige standardsvar på emails jeg får tilsendt i forbindelse med noget support.

Hvordan håndterer jeg bedst dette i Outlook? Det er for bøvlet at hente dem manuelt ind som fil og det virker for "upersonligt" overfor kunden at vedhæfte det.
Avatar billede Slettet bruger
25. november 2004 - 15:57 #1
Avatar billede Slettet bruger
25. november 2004 - 15:58 #2
Avatar billede crazynight Nybegynder
25. november 2004 - 16:10 #3
Okay, så har jeg måske udtrykt mig uklart.

Jeg har behov for at sende eks. en forklaring på hvordan man downloader noget fra vores site i de tilfælde en kunde spørger. Det kan ikke gøres afhængig af en regel eller bestemte ord.

Jeg har mest brug for eks. at have et clipboard der indeholder det, så det let kan indsættes.
Avatar billede mile Juniormester
10. december 2004 - 15:51 #4
Jeg foreslår at du laver standardmails som du vil have dem. Derefter går du i menuen Funktioner - Formularer - udgiv formular som - finder din indbakke - giver den et sigenden navn og klikker på udgiv. Næste gang du skal sende til kunden går du blot i menuen Handlinger og vælger formularen, der vil ligge nederste i menuen.