Avatar billede cybermike Nybegynder
25. november 2004 - 14:41 Der er 15 kommentarer

Dessigner søges

Hej

Jeg skal havedessign til fornyelsen af http://base.fujang.dk , der indgår selve dessignet samt en håndfuld ikoner.

Den nye side er færdig om en dag eller to og på det tidspunkt får den grafiker der tilbyder at lave dessignet det selvfølgelig at se.

Smid nogle refferencer.

Der er ikke penge i det og kommer det heller ikke :)
Avatar billede sonnic Juniormester
25. november 2004 - 17:51 #1
"den grafiker der tilbyder at lave dessignet får det selvfølgelig at se"
Vi andre er da også interesseret i at se hvad ud får lavet, :)
Med eller uden kontant afregning.
Avatar billede cybermike Nybegynder
25. november 2004 - 19:47 #2
Yes yes, det kommer selvfølgelig public når det engang er færdigt :) Det er et projekt jeg har kørt i 2 år nu uden at tjene en øre på det, og sådan blir det ved :)
Avatar billede cybermike Nybegynder
26. november 2004 - 13:06 #3
Skal jeg antage at interessen == 0 ?
Avatar billede weblex Nybegynder
26. november 2004 - 18:55 #4
Jeg kunne godt være interesseret :o)
Avatar billede weblex Nybegynder
30. november 2004 - 19:21 #6
cybermike -> Skal jeg antage at interessen == 0 ?
Avatar billede cybermike Nybegynder
02. december 2004 - 13:28 #7
Nej nej....jeg har bare lagt syg :) Kontakter du mig lige paa msn : ekimrebyc@hotmail.com ?
Avatar billede weblex Nybegynder
02. december 2004 - 18:57 #8
Nope - er ikke på msn :o/
Avatar billede cybermike Nybegynder
03. december 2004 - 00:09 #9
Vi er noed til at kommunikere somehow, email, icq, tlf ? Jeg har f.eks. ikke taenkt mig at smide passwords og url til siden offentlig paa eksperten. (Url kan vi snakke om engang naar siden koerer)
Avatar billede weblex Nybegynder
04. december 2004 - 09:48 #10
weblex (at) frac.dk
Avatar billede skurkan Nybegynder
08. december 2004 - 14:25 #11
weblex--> kunne godt være du skulle tjekke http://www.outthere.frac.dk/ i 1600x1200 ser rimelig fucked ud. Bare et råd ingen kritik.
Avatar billede weblex Nybegynder
08. december 2004 - 16:52 #12
skurkan -> det er ikke min side, jeg har kun stået for det grafiske - men problemet er tilsyneladende rettet nu :o)
Avatar billede sbot Praktikant
04. januar 2005 - 11:14 #13
jeg er udannet grafiker simon@bottiger.dk - simon@bottiger.dk
Avatar billede procept Nybegynder
29. januar 2005 - 20:46 #14
cybermike --> mangler du fortsat en løsning ?
Avatar billede cybermike Nybegynder
28. marts 2005 - 19:13 #15
procept, sbot : I maa gerne kontakte mig paa mail@metasecurity.dk da jeg staar og mangler en fast freelance grafiker. Kan i sende nogle refferencer og/eller et cv?