Avatar billede ThomasK Nybegynder
25. november 2004 - 02:30 Der er 1 løsning

Tv, Fra Bærbar til projektor?

Hey...

Jeg har et lille projekt, jeg har fået anskaffet mig en projektor og vil nu helt gerne slippe af med fjernsynet, men vil stadig gerne se tv. Har engang set man kan få et tv-kort til stationær computer så man kan se kanaler på computeren... Kan det lade sig gøre fra en bærbar.. Kan man købe et eksternt tv kort eller hvordan gør man sådan noget hvis det overhoevdet kan lade sig gøre... Altså i det store hele vil jeg gerne se TV på min projektor kun ved hjælp af bærbar og projektor... Håber nogen kan hjælpe..

- Thomas
Avatar billede Karalumpas Praktikant
25. november 2004 - 03:14 #1
Hej Thomas

Det kan sagtens lade sig gøre. Her er bare et eksempel. http://www.hjemmebiograf.biz/hjemmebiograf.biz/tvtuner.html  Du kan finde mange forskellige og også billigere produkter ved at søge på external tv-tuner google.