Avatar billede slinky21 Nybegynder
24. november 2004 - 21:25 Der er 4 kommentarer

fra analog til dv

Jeg har et digitalt videokamea samsung vp-d33i, og vil i den forbindelse gerne overfører gamle film fra vhsbånd til mit videokamera. kan man gøre dette igennem dv indgangen, på mit digital videokamera ?????
Avatar billede webgon Nybegynder
24. november 2004 - 21:35 #1
Hvis man har de rigtige kabler fra VHS maskinen til DV porten, kan det vel godt lade sig gøre :o)
Avatar billede mazey Praktikant
24. november 2004 - 22:44 #2
Mit råd ville nok være at investere i et pinnacle produkt, som ex. http://www.pinnaclesys.com/ProductPage_n.asp?Product_ID=1883&Langue_ID=2

Mvh.
Mazey
Avatar billede slinky21 Nybegynder
25. november 2004 - 12:31 #3
mit problem er at jeg har købt et lille trådløst analog kamera, hvor jeg vil bruge mit digitalvideokamera til at capture det, som fanges af det analoge kamera. og i den forbindelse havde jeg tænkt at bruge dv indgangen. Tænkte på om der findes en lille box der kan konvertere av til dv ???
den må meget gerne være mobil, altså jeg vil gerne kunne rykke rundt på videokameraet under optagelse fra analog videokamera.

håber bare en enkelt fatter mit spørgsmål :) lidt indviklet
Avatar billede lydtek Nybegynder
19. december 2004 - 13:51 #4
Hej Slinky ! Der findes en lille koverterbox fra det danske firma NorthQ som kan konvertere analog video via USB2. Den virker fortrinligt og har været solgt i Aldi for kr. 700. Du kan se billede af den på følgende link: http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=93952 Hilsen Lydtek.