Avatar billede 3d-designer Nybegynder
24. november 2004 - 15:53 Der er 8 kommentarer

www.3d-designer.dk > Kritik

Hejsa, jeg er ny her på siden, så jeg jeg kunne godt tænke mig at få lidt kritik til mit 3d grafiker portfolio:

www.3d-designer.dk/cv2004/portfolio.html

Hvad siger i til det? ..er der noget jeg kan gøre bedre?
Avatar billede overchord Nybegynder
24. november 2004 - 15:59 #1
Maaske lidt text i begyndelsen omkring dit arbejde med 3D, din filosofi med arbejdet osv. Endvidere evt lidt til hvert billede om hvad det har vaeret brugt til.
Jeg ville droppe "all by me" teskten og istedet organisere billederne efter dem du har lavet 100% selv og dem som du kun har rigget/lighted osv.
Avatar billede 3d-designer Nybegynder
24. november 2004 - 16:24 #2
Jeg har lavet et nyt design forslag i Photoshop til min hjemmeside,
som ser således ud:

http://www.3d-designer.dk/website_v8.html

Nogle ideer eller forberinger til designet?

Det er bare dummy text der er sat ind.. bliver rettet senere
Avatar billede overchord Nybegynder
24. november 2004 - 17:10 #3
Det ser meget bedre ud efter min mening. Paa det andet blev billederne for dominerende - til trods for at det er dem du vil vise frem. Jeg gaar ud fra at du i det nye design laver det saa man kan klikke paa billederne og se dem i fuld stoerrelse?
Avatar billede 3d-designer Nybegynder
24. november 2004 - 17:28 #4
yes, det er korrekt.

Jeg ser det meget som, billederne der sælger værket. Så det er vigtig at designet er simpelt, enkelt og stilrent.
Avatar billede overchord Nybegynder
25. november 2004 - 12:01 #5
Absolut, men det kan ogsaa vaere fordel at lave lidt "name-dropping" paa billederne hvis du nu har lavet nogle af dem for firmaer reklamer o. lign :-)
Jeg lagde lige maerke til at i navigationsbjaelken har du lagt nogle smaa mellemrum med en anden farve ind. Det virker ok som en naturlig afgraesning af emnerne, det kunne vaere en smart effekt hvis der i dette mellemrum er en lille "lampe" eller lys som taender naar du placerer musen over links i den gruppe.

En anden ting kunne vaere at smide en bjaelke i samme farve nederst paa siden for at give lidt afslutning paa siden :-)
Avatar billede 3d-designer Nybegynder
25. november 2004 - 14:48 #6
det med lampen kommer også, det var også meningen :)

jo jeg må nok hellere se lidt på en måde at slutte siden af på, det går jo ike at starte godt og slutte dårligt
Avatar billede overchord Nybegynder
26. november 2004 - 13:10 #7
Ja - det giver lidt mere fuldendt fornemmelse forhaabentligt :-)

Smider et svar hvis du kunne bruge kommentarerne - ellers saa snup bare pointene selv ;)
Avatar billede 3d-designer Nybegynder
27. november 2004 - 10:08 #8
I don't care about the points!