Avatar billede cyfer Nybegynder
13. marts 2001 - 17:37 Der er 14 kommentarer og
7 løsninger

Domæne..kr og øre:))

Nå så prøver jeg igen, helst uden at acceptere et forkert svar:))

Hej eksperter;))
Jeg går og overvejer at bruge www.freepaq.dk
Men en domæneregistrering koster 250,- og derefter 40,- om året. Det må kunne gøres bedre, er der et sted, hvor jeg kan få oprettet et .dk domæne billigere ind 250,- men ikke over 40,- i afgift om året. Det skal selvfølgelig ikke koste noget at få rykket domænet til freepaq, og jeg vil heller ikke starte med at skulle betale til et andet webhotel...
Jeg skal lige høre, det koster 250,- at oprette domæne hos freepaq, og så kommer jeg kun det at betale én gang om året, altså de 40,- ikke??
Avatar billede sesam Nybegynder
13. marts 2001 - 17:38 #1
http://www.1klik.dk/itsektion/domain/

Det er prisen du forpligter dig ikke til nohet. Det koster kun penge hvis Freepaq kræver det for at flytte dit domæne
Avatar billede cyfer Nybegynder
13. marts 2001 - 17:43 #2
har du selv købt der, så har du gode erfaringer med et??
Avatar billede sesam Nybegynder
13. marts 2001 - 17:43 #3
Fungere upåklageligt så køb du bare med god samvittighed
Avatar billede blood Nybegynder
13. marts 2001 - 17:44 #4
Kommentar fra cyfer
det vil sige at man sådan set kun opretter et domæne, man kan selv bestemme hvor man vil have det..? hvodan fanden kan de gøre det så billigt????

Kommentar fra blood
cyfer >> Fordi det i dagens danmark koster 0 kr for dem at registere et domain
Avatar billede sesam Nybegynder
13. marts 2001 - 17:45 #5
Lige præcis det er kun afgiften de skal betale til dkhostmaster. De 9 kr ryger i egen lomme så det er billigt...
Avatar billede cyfer Nybegynder
13. marts 2001 - 17:51 #6
Emm, jeg mener da at have set et eller andet sted på freepaq, at det er gratis at få flyttet et domæne over til dem, er det ikke rigtigt, jeg kan nemlig ikke lige finde det igen........
Kan i finde det??
Avatar billede cyfer Nybegynder
13. marts 2001 - 17:53 #7
(husk spørgsmål oven over)
http://www.1klik.dk/itsektion/domain/prisliste.asp
Står der da at det koster 250 kr for flytning, er det rigtigt, for så er det jo ikke billeger
Avatar billede bacardil Nybegynder
13. marts 2001 - 18:26 #8
www.web-sale.dk  oprettelse 55 kr.
Avatar billede cmagazine Nybegynder
13. marts 2001 - 18:42 #9
Hey !!
Jeg vil anbefale dig evt. at købe domænet hos 1klik da de er de dyreste på nettet, MEN hvis du skal have det hosted hos Freepaq skal du bare være klar over du ikke slipper for reklamer på siden, godt nok er den faktisk bygget smart ind så man tror nærmest den er inbygget i browseren grunden til jeg ved det er fordi jeg har haft min website hosted der, de har faktisk et rimelig godt koncept omkring deres hjemmesider generalt da de har en index side i starten hvor man kan finde siden hvis altså du har lavet en beskrivelse af den vel og mærket.

Det koster ikke noget at få flyttet domænet til freepaq.dk - og samtidig undestøtter de faktisk alle af de mest almindelige kodesprog , så som PHP, ASP osv.

Jeg vil anbefale det hvis du ikke vil betale penge for det, det er nok det bedste man får gratis.

Avatar billede cmagazine Nybegynder
13. marts 2001 - 18:46 #10
..glemte helt, hvis du vil have flyttet domænet til Freepaq, skriv til dem du godt vil have webplads til dem FØR du køber domænet, og om du evt. kunne få en DNS/IP adresse du kan bruge til at viderstille dit domæne, fordi når du opretter et domæne der ber den om en evt. IP adresse den skal flyttes til, men så lige en anden ting det er omkring at det koster 250 kroner at flytte sit domæne, MEN det er kun hvis du allerde har et webhotel hos 1. klik.
Avatar billede cyfer Nybegynder
13. marts 2001 - 18:51 #11
Koster det noget, hvis man på et tidspunkt vil opsige sit domæne, og ikke vil have det mere???
Avatar billede matric Nybegynder
13. marts 2001 - 19:21 #12
nej.. du kan jo bare stoppe med at betale..
Avatar billede js17dk Nybegynder
13. marts 2001 - 22:23 #13
Koster det ikke noget at registere et domæne når man betaler afgiften, mener ellers at det koster 150, eller det har det i gjodt for ikke ret lang tid siden.

De 40 kr. er direkte afgift til DK hostmaster, derfor skal de betales lige meget hvor du køber domænet. Før hen var det DK hostmaster der opkrævede de 40 kr, nu kan de enklte firmaer også opkræve dem, men pengene skal stadig gå til DK hostmaster
Avatar billede cyfer Nybegynder
14. marts 2001 - 16:05 #14
Er der FTP adgang på freepaq.dk ???
Avatar billede whatever Nybegynder
03. april 2001 - 09:54 #16
Jicki>> azero.dk og a0.dk er den samme udbyder nemlig azero.
Avatar billede cyfer Nybegynder
13. april 2001 - 11:37 #17
Så for søre:))

Kære cyfer

Du har den 2001-03-13 17:37:26 oprettet spørgsmålet:
[ Domæne..kr og øre:)) ]

Spørgsmålet er blevet besvaret og du ville gøre mange
glade hvis du ville enten afvise eller acceptere svaret:
http://eksperten.dk/spm/56458

Hvis du ikke kan huske dine logind oplysninger,
kan du få dem tilsendt her:
http://eksperten.dk/sendinfo.phtml

Med venlig hilsen http://eksperten.dk

OBS: Ved henvendelser til Eksperten.dk, benyt info@eksperten.dk
Avatar billede cyfer Nybegynder
13. april 2001 - 11:38 #18
Ups:))
søre=søren
Avatar billede cyfer Nybegynder
13. april 2001 - 11:41 #19
De kan sku ikke finde ud af at stave til afviser:))
De har sku\' skreve afvise
(det er en direkte kopiering af mailen)
Avatar billede dingkee Nybegynder
13. april 2001 - 15:32 #20
kan ikke se hvad der er galt
Avatar billede cyfer Nybegynder
13. april 2001 - 16:54 #21
Gud ja!!!
Havde læst det som:
...du ville gøre mange glade hvis du enten afvise eller acceptere svaret