Avatar billede oldschool Nybegynder
13. marts 2001 - 16:49 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Bærbar DVD udgang?

Hej.
Jeg har fået en bærbar computer med DVD drev. Det kører perfekt, men det ville være rart at kunne se det på fjernsyn? Hvad kræver det af udgange? Jeg har ikke noget TV-out, men kan det evt. købes som pcmcia kort?

Jeg vil også gerne vide hvor mange mhz der er på den. Hvordan kan man finde ud af det? I opstarten hvor man plejer at kunne se det er der et IBM logo...
Avatar billede tmr Nybegynder
13. marts 2001 - 16:58 #1
har du ikke et nu eller et maerke.
Den maa hav et nummer.
f.eks: Hvis det er en toshiba kan der staa \"satellite 4300 series\"
der er et nr eller et navn, hvad er det?

toby
Avatar billede liquid Nybegynder
13. marts 2001 - 17:58 #2
gå ind i C:\\Programmer\\DirectX\\Setup og tryk på filen \"DxDiag.exe\" der kan du se hvor mange MHz din puter har. Ellers kan du bare trykke F1 når du starter op, så kommer du ind i BIOS\'en og der kan du se det!
Avatar billede msmows Nybegynder
13. marts 2001 - 23:16 #3
Der findes på markedet forskellige \"bokse\" der har composite og svhs (y/c) breakout. Disse tilsluttes stikket til ekstern monitor.